پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : بارسلونا به تغییرات نیاز دارد

کد خبر : 89944  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 خرداد 1398
بارسلونا به تغییرات نیاز دارد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در شوک اتفاق آنفیلد است.

 

طبق گزارش موندو ، شاید فصل برای بارسلونا بعد از فاجعه آنفیلد به پایان رسید. شب گذشته در فینال کوپا دل ری دروازه بارسلونا دو مرتبه از سمت جوردی آلبا و سرجی روبرتو باز شد تا تیم شانسی برای بازگشت نداشته باشد. در این دیدار مسی در نوک خط حمله تنها بود و سوارز نیز به علت عمل جراحی زانو در این دیدار غایب بود و دمبله نیز مدت ها است که مصدوم شده و نتوانست در این دیدار شرکت کند.

 

این روز ها بحث زیادی در مورد جدب گریزمان میشود شاید شب گذشته مدیریت و کادر فنی به این نتیجه رسیدند که جذب گریزمان در این شرایط ضروری است. در نیمه دوم فینال کوپا دل ری مالکوم برزیلی بعد از ورود به زمین از خوب های تیم بود اما نتوانست مانع شکست تیم شود.

 

 

عملکرد بارسلونا در ویامارین تحت تاثیر اتفاق تلخ آنفیلد بود. تیم ابتدا در حالت افسردگی بود این بارسای فعلی کاملا متکی به مسی بوده کیفیت و موفقیت بارسلونا به مسی بستگی دارد. جوردی آلبا فصل شگفت انگیزی را شروع کرد اما رفته رفته عملکردش پایین آمد و دیگر نتوانست درخشش ابتدا فصل را داشته باشد.

 

سمدو با مصدومیت در این دیدار حاضر شده بود والنسیا در این فینال پیروز شد و باید به این تیم تبریک گفت ، عملکرد بارسلونا در مقابل والنسیا و لیورپول نشان داد که تیم نیاز به تقویت در پست های مختلفی دارد و باید منتظر تغییرات باشیم. با این وجود در نیمه دوم مالکیت در اختیار بارسا بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.