پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس بارسلونا با رابرت مارتینز مربی تیم ملی بلژیک

کد خبر : 89971  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 خرداد 1398
رسانه های زیادی این خبر را تایید کرده اند . رادیو مارکا نوشت که مارتینز به نیمکت بارسلونا نزدیک است

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت گزارش داد که اکنون زمان تجزیه و تحلیل فصل و گرفتن تصمیمات مهم برای آینده است . بر همین اساس واضح است که یکی از نقاط بحران بارسلونا به نیمکت مربیگری برمیگردد و باشگاه در حال مذاکره برای جایگزین والورده است .

 

اسپورت مدعی شد که بارسلونا با رابرت مارتینز سرمربی فعلی تیم ملی بلژیک تماس گرفته است و از او در مورد در دسترس بودنش سوال کردند .

 

پاسخ مارتینز فعلا رضایت بخش بوده است اما در روزهای آینده جلسات مختلفی برای رسیدن به یک نتیجه برگزار خواهد شد . مارتینز میتواند یک گزینه عالی برای هدایت بارسلونا پس از والورده باشد .

 

بارتومئو رئیس بارسلونا به تمام نقد ها و نتایج بررسی ها در مورد فصل گوش میدهد اما او همیشه یکی از حامیان والورده بوده است و حتی پس از شکست در جام حذفی نیز از مربی دفاع کرد . با این حال بارتومئو به نظراتی که در مورد ضعف های بارسلونا گفته شده گوش داده و اکنون درمورد وضعیت بیشتر میداند و حال باید تصمیم نهایی برای آینده ورزشی باشگاه را بگیرد .

 

از همین رو بارسلونا با والورده ملاقات میکند تا فصل را مورد تجزیه و تخلیل قرار دهند و به بهترین توافق برای هر دو طرف دست یابند . کاری که والورده انجام داد و مدیریت رختکن او ارزشمند است اما هواداران چندان با ماندن او موافق نیستند و باید به این مساله توجه کرد .

 

گزینه رابرت ماتینز در هیئت مدیره باشگاه طرفدار زیادی دارد و گزارش ها نشان میدهد نظر باشگاه خیلی مثبت است . مارتینز قبلا نیز گزینه هدایت بارسلونا بوده اما به مرحله استخدام او نرسید . فعلا نظر او خوب است اما او میداند فعلا یک گزینه برای بارسلوناست . در هر حال اما مربی بلژیکی یک کاندیدای باارزش از نگاه هیئت مدیره است .

 

رابرت مارتینز بیشتر دوران مربیگری اش در انگلیس سپربی شده است و او مربی سوانسی , ویگان و اورتون بوده است . او از مه سال 2016 نیز مربی تیم ملی بلژیک شد و این تیم را در جام جهانی روسیه به رتبه سوم جهان رساند . او در مدیریت رختکن بسیار ماهر است , فوتبال تهاجمی ارائه میکند و قبلا گفته برای یوهان کرایف احترام زیادی قائل است . باید ببینیم آیا اتفاقی بیشتر از تماس رخ میدهد یا نه .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.