پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمایت مجدد بارتومئو از والورده

کد خبر : 90012  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 خرداد 1398
تکذیب شایعات مربوط به اخراج

اختصاصی بارسانیوز - در حالی که در روزهای اخیر منابع خبری بسیاری از تصمیم قطعی مدیریت باشگاه مبنی بر اخراج ارنستو والورده خبر داده‌ بودند، اکنون جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه‌ای با ESPN تمامی این شایعات را بی‌اساس دانست و اعلام کرد والورده در فصل آینده نیز روی نیمکت بلوگرانا خواهد نشست.

 

ارنستوی 55 ساله از زمان باخت مقابل والنسیا در فینال کوپا دل ری، زیر فشار شدیدی بوده‌است، چرا که قبل‌تر نیز نتوانست برتری 3 گله مقابل لیورپول را در بازی حفظ کند و در بازی برگشت از لیگ قهرمانان حذف شد؛ مشابه اتفاقی که سال قبل مقابل رم رخ داد.

اما نکته مثبت عملکرد والورده در بارسلونا کسب لالیگا برای دو سال پیاپی بوده‌است. او همچنین توانست در فصل گذشته کوپا دل ری، و در ابتدای فصل جاری سوپرکاپ اسپانیا را بدست آورد.

 

بارتومئو هفته گذشته پس از باخت مقابل والنسیا، از سرمربی 55 ساله حمایت کرده و تاکید کرد او در فصل آینده نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود؛ همانطور که لیونل مسی و جرارد پیکه نیز از او حمایت کرده بودند.

 

همچنین منابع نزدیک به بارتومئو عنوان کرده‌اند:

او کسی نیست که با مسائل عجولانه برخورد کند و تحت تاثیر دیگران قرار بگیرد. او در لحظات حساس، تصمیمات دشوار نمی‌گیرد؛ چرا که شخصیت او اینگونه نیست. او همیشه خواستار ادامه کار والورده بوده است و به فشارهای جانبی توجهی نمی‌کند.

 

اما بارتومئو که تا سال 2021 به مدیریت خود ادامه خواهد داد، برای عملی کردن تصمیم خود کار ساده‌ای در پیش ندارد؛ چرا که بسیاری از هیئت مدیره 19 نفره باشگاه مخالف حضور والورده هستند. البته باید توجه کرد که هیچکدام از آن‌ها قدرت رئیس باشگاه را برای اعمال تصمیمات ندارند.

 

با این حال به نظر نمی‌رسد باقی ماندن والورده روی نیمکت بارسلونا صد درصدی باشد و باشگاه در روز چهارشنبه نیز جلساتی برای تصمیم‌گیری درباره این موضوع و البته نقل و انتقالات تیم، تشکیل خواهد داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.