پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : آیا شما موافق ماندن والورده در صورت انجام این 3 کار هستید ؟

کد خبر : 90016  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 خرداد 1398
یادداشتی از سایت تریبونا - نویسنده : Daniil Tykheev

اختصاصی بارسا نیوز - وضعیت کنونی بارسلونا پیچیده است زیرا از یک طرف بازیکنان و مدیر خواهان ماندن والورده هستند اما از سوی دیگر هواداران خواهان اخراج سرمربی شده اند . آیا راهی وجود دارد که هواداران دوباره به والورده اعتماد کنند . آیا اگر والورده در ایده هایش تجدید نظر کند چه ؟

 

با فرص اینکه والورده در بارسلونا می ماند به بررسی 3 وظیفه اصلی سرمربی در فصل آینده خواهیم پرداخت .

 

ارتقاء سبک بارسا

این یکی از نقدهای اصلی به بارسلونا در دوران والورده است . ارنستو باشگاه را متفاوت تر نسبت به سبک سنتی اداره میکند و روند سبک نتیجه گرا باید متوقف شود . میتوان به صحبت اینیستا اشاره کرد که در مورد سبک والورده گفت " فقط مهم نیست که برنده شوید بلکه شیوه انجام کار مهم است . برنده شدن به هر شیوه ای جالب نیست " .

 

پیاده کردن تغییرات بزرگ

والورده در فصل اول خود موفق شد با نابودی مثلث ام اس ان پس از خروج نیمار مقابله کند . اما اکنون نیاز به تحول جدی تری است . هسته بارسلونا در فصل 2018/19 شامل بازیکنانی بود که پیر هستند و بالای 30 سال سن دارند و بارسلونا نیاز به رهبران جدید دارد . هیئت مدیره آماده سرمایه گذاری برای جذب استعدادهای جوان است اما این مسئولیت مربیست که آنها را وارد ترکیب کند .


وابستگی به مسی را حل کنید

اینکه تیم به بهترین بازیکن تاریخ وابسته باشد طبیعی است . با این حال همانطور که اوباما توضیح داده است نابغه ها به تنهایی نمیتوانند کار کنند . اگر والورده همچنان مرد اول باشگاه بماند باید به خوبی تشخیص دهد و تیم را طوری طراحی کند که مسی به تنهایی موتور تیم نباشد . استفاده از نبوغ فردی مسی باید پلن B باشد و روی معجزه های لئو حساب کرد اما استراتژی اول نباشد و البته تنها استراتژی نباشد .

 

به نظر شما در صورت ماندن والورده او باید چه کاری برای کسب اعتماد طرفداران انجام دهد ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.