پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: جذب جانشین برای بازیکنانی که در فصل گذشته به اندازه کافی استراحت نکردند

کد خبر : 90110  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 خرداد 1398
یکی از مهم‌ترین عوامل افت شدید در مقاطع حساس فصل

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش آ.اس، در فصل گذشته هفت بازیکن از جمله جرارد پیکه (۴۶۱۰)، جوردی آلبا (۴۵۱۰)، مارک آندره تراشتگن (۴۴۱۰)، سرخیو بوسکتس (۴۳۳۳)، ایوان راکیتیچ (۴۲۳۷)، لوئیس سوارز (۴۱۳۲) و لئو مسی (۴۰۲۳) همگی بیش از ۴۰۰۰ دقیقه برای بارسلونا بازی کردند.

 

قطعا عدم استراحت این هفت بازیکن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ارنستو والورده بود که موجب شد در حساس‌ترین مقطع فصل، سطح کیفی تیم دچار افت فاحشی شده و بازیکنانی مانند آلبا، بوسکتس، راکیتیچ و سوارز عملکردی پر اشتباه ارائه دهند. کلمنت لنگله از معدود بازیکنانی بود که علیرغم دقایق بازی بالا (۳۶۵۴) دچار افت کیفی شدید نشد. همچنین آرتورو ویدال (۲۷۴۴) و آرتور ملو (۲۴۷۸) بازیکنانی بودند که علیرغم ایفای نقشی کلیدی در ترکیب تیم، به علت مصدومیت به تدریج محو شوند.

 

 

حال این ضرر مدیران تیم را مجاب کرده که در فصل جدید به فکر جذب جانشین مطمئن در این پست‌ها باشند؛ بازیکنانی که توانایی رقابت با بازیکنان اصلی تیم را داشته باشند و نه مانند بواتنگ و موریو صرفا به عنوان تعویضی به تیم ملحق شوند.

 

جذب فرنکی‌ دی‌یانگ می‌تواند موجبات استراحت کافی برای ایوان راکیتیچ و سرخیو بوسکتس را فراهم کند. انتقالی که بر خلاف عملکرد کلی مدیریت ورزشی بارسلونا در چند سال اخیر، یک موفقیت فوق العاده به حساب می‌آید.

 

همچنین بارسا در پی جذب مهاجمی است که بتواند با بازی در نقاط مختلف خط حمله به سوارز و مسی استراحت دهد که به احتمال زیاد آنتوان گریزمان خواهد بود.

 

 

دیگر بازیکن جوانی که زیر نظر مدیران باشگاه قرار دارد، کسی نیست جز مدافع هلندی آژاکس؛ ماتیاس دی‌لیخت. ستاره ۱۹ ساله می‌تواند با انتقال به بارسا به صورت چرخشی با جرارد پیکه و کلمنت لنگله بازی کند تا مشکلات مربوط به زانوی اومتیتی برای تیم دردسر ساز نشود. همچنین جذب یک جانشین مطمئن برای جوردی آلبا در دستور کار خواهد بود که جونیور فیرپو، فیلیپه لوئیس و رافائل گریرو به عنوان اهداف احتمالی معرفی شده اند.

 

در مجموع به نظر می‌رسد حداقل چهار خرید با هدف ایجاد رقابت با بازیکنان اصلی تیم انجام خواهد گرفت؛ خرید هایی که توانایی رقابت با بازیکنان اصلی تیم را داشته و باعث ارتقای سطح کیفی تیم خواهند شد. لئو مسی تنها بازیکنی‌ است که برایش جانشینی جذب نخواهد شد؛ چرا که بدون شک هیچ بازیکنی قادر به رقابت با فوق ستاره آرژانتینی نیست. البته طبیعتا لئو در تمام بازی‌های فصل به میدان نمی‌رود و در برخی مقاطع با استفاده از بازیکنان فعلی و در دسترس تیم استراحت خواهد کرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.