پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خروجی‌های احتمالی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو

کد خبر : 90119  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 خرداد 1398
احتمال فروش کوتینیو، راکیتیچ و دمبله

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، سرنوشت والورده و ورودی‌های تیم تنها موارد مهم و حساس بارسلونا در تابستان پیش رو نیستند و سوال‌های بسیاری پیرامون خروجی‌های تیم وجود دارد.

 

در حالی که چند بازیکن با اتمام قرارداد به صورت رایگان تیم را ترک خواهند کرد، برخی از بازیکنان در صورت دریافت پیشنهاد مناسب و برای تأمین بودجه خرید دیگر ستارگان به فروش می‌رسند.

 

بازیکنانی که به طور قطع تیم را ترک خواهند کرد:

قرارداد او رو به پایان است و هیچکدام از طرفین میلی به تمدید نداشته‌اند.


با اتمام قرارداد قرضی به والنسیا باز می‌گردد. او در نیم فصل حضور در نیوکمپ در دقایق اندکی به میدان رفت.


مانند جیسون موریو، بواتنگ هم پس از ارائه عملکردی ضعیف، با پایان دوره قرضی به تیم سابق خود ساسولو باز خواهد گشت.

 

بازیکنانی که در صورت دریافت پیشنهاد مطلوب تیم را ترک خواهند کرد:

سنگربان ذخیره بارسلونا برای ترک نیوکمپ در تابستان مصمم است. در تابستان قبل هیچ پیشنهادی برای خرید او به دست باشگاه نرسید اما اکنون به نظر می‌رسد دروازه‌بان هلندی مشتریان متعددی دارد.


دفاع راست پرتغالی در فصل گذشته هر گاه به میدان رفت، توانست عملکرد قابل قبولی ارائه دهد. با این حال او در دسته بازیکنانی است که می‌توانند در صورت فروش مبلغ نسبتا بالایی به بودجه بارسلونا اضافه کنند.


بارسلونا امیدوار است تودبیو بتواند بازی و پیشرفت کند؛ بنابر این در صورتی که نتواند دقایق بازی کافی را برای مدافع جوان تضمین کند، احتمالا شاهد خروج قرضی او از تیم خواهیم بود.


مدافع فرانسوی از زمان مصدومیت جایگاه خود در تیم را از دست داد و فروش او می‌تواند مبلغ بسیاری به حساب باشگاه واریز کند؛ به خصوص اگر ماتیاس دی لیخت از آژاکش خریداری شود.


هافبک کروات قصدی مبنی بر ترک تیم ندارد اما با توجه به سن نسبتا بالا، در صورت دریافت پیشنهاد قابل قبول به فروش خواهد رسید.


عملکرد گران‌ترین خرید تاریخ بارسلونا، در یک فصل و نیم حضور در نیوکمپ به هیچ عنوان مطابق انتظارات نبوده است و مدیریت باشگاه موفق خواهد بود اگر بتواند با مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو او را به فروش برساند، 


با توجه به مصدومیت‌های متعدد، عملکرد هافبک ۲۶ ساله هیچگاه ثبات لازم را نداشته و به تمامی پیشنهادات دریافتی او به خوبی توجه خواهد شد.


خروج او دیگر غیرممکن نخواهد بود و در صورتی که مدیران در فروش کوتینیو موفق نباشند، وینگر فرانسوی می‌تواند بخش قابل توجهی از هزینه خرید بازیکنان مد نظر باشگاه را تأمین کند. (حدود ۱۰۰ میلیون یورو)


ستاره برزیلی در فصل گذشته به ندرت برای بارسا به میدان رفته و به دنبال خروج برای دقایق بازی بیشتر خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.