پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سه گزینه احتمالی بارسلونا برای جایگزینی نلسون سمدو

کد خبر : 90147  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 خرداد 1398
اعتماد به واگوئه، استفاده از امرسون و یا خرید مدافع راست مطمئن

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، دفاع راست پرتغالی قصد ندارد فصل بعد را در بارسلونا بگذارند و به علت دقایق بازی کم خواستار انتقال به تیمی دیگر شده است.

 

شایعات حاکی از آن است که بارسلونا برای فروش ستاره ۲۵ ساله بند فسخ صد میلیونی یورویی او را طلب خواهد کرد و یا اینکه به عنوان بخشی از قرارداد گریزمان راهی مادرید خواهد شد. اما اگر سمدو از تیم خارج شود، چه کسی جایگزین او خواهد شد؟ مدیران بلوگرانا سه گزینه برای پاسخ به این سوال در اختیار دارند:

 

۱- اعتماد به موسی واگوئه:

بارسلونا می‌تواند با حفظ سرجی روبرتو در تیم به عنوان بازیکن فیکس، موسی واگوئه را به عنوان ذخیره او راهی تیم اصلی باشگاه کند. مدافع سنگالی در فصل گذشته هر گاه فرصت بازی بدست آورد توانست عملکرد نسبتا خوبی بر جای بگذارد و یکی از آینده‌دار ترین بازیکنان بلوگرانا محسوب می‌شود. انجام این گزینه با توجه به عدم نیاز به تخصیص بودجه، محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها به حساب می‌آید.

 

۲- استفاده از امرسون:

بارسلونا در زمستان قبل در قراردادی مشترک با تیم بتیس مدافع راست مستعد تیم اتلتیکو مینیرو برزیل را با مبلغ ۱۲ میلیون یورو خریداری کرد و قرار بر این شد که این بازیکن تا دو سال به صورت قرضی برای بتیس بازی کرده و سپس به بارسلونا بازگردد. اما اکنون احتمالا دارد با توجه به جدایی سمدو، مدیران باشگاه برای انتقال ورود زودتر از موعد امرسون با بتیس وارد مذاکره شوند. گفتنی‌ست که این روش بر خلاف روش اول خرج اندکی را در پی خواهد داشت.

 

۳- ورود به بازار نقل و انتقالات:

و گزینه آخر که احتمال وقوع آن بسیار کم پیشبینی می‌شود، خرید یک بازیکن تاپ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. این روش با توجه به هزینه نسبتا بالا و همچنین علاقه ارنستو والورده به سرجی روبرتو، بسیار پیچیده خواهد بود. از طرف دیگر در حال حاضر به سختی می‌توان مدافع راست باکیفیتی پیدا کرد که علیرغم برآورده کردن توقعات، قیمت منطقی‌ای داشته باشد. جاشوا کیمیش می‌تواند گزینه‌ی ایده آلی برای بارسلونا باشد اما کسب رضایت مدیران بایرن مونیخ برای انتقال او به هیچ عنوان آسان نخواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.