پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای ESPN : آخرین فشار بارسلونا برای خرید دلیخت

کد خبر : 90286  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 خرداد 1398
گزارش ESPN از آخرین وضعیت دلیخت و تصمیم جدید بارسلونا

اختصاصی بارسا نیوز - ESPN مدعی شد که طبق منابع اسپانیایی , بارسلونا قصد دارد مذاکره نهایی و فشرده ای را برای جذب ماتیاس دلیخت این هفته آغاز کند . بر این اساس بارسلونا دوباره با مینو رایولا ایجنت این بازیکن صحبت خواهد کرد .

 

 

بارسلونا فکر میکند که آنها تا ماه مارس برای دلیخت نسبت به رقبا برتری داشتند اما پیشنهادات بزرگ باشگاه هایی مانند پاری سن ژرمن صحنه را تغییر داده است .

 

یوونتوس , لیورپول و منچستریونایتد نیز به دلخیت لینک شده اند اما در همین حال یک منبع نزدیک به بایرن هفته گذشته به ESPN گفت که علاقه آنها به دلیخت کمتر شده است .

 

اما حالا یک منبع به ESPN اطلاع داده که باشگاه بارسلونا طی هفته آینده با رایولا تماس برقرار خواهد کرد زیرا آنها میدانند که پاری سن ژرمن با پیشنهاد خود تبدیل به یکی از گزینه های خوب دلیخت شده است .

 

این منبع همچنین گفت که بارسلونا قصد دارد مبلغ پیشنهاد خود برای دلیخت افزایش دهد . تاکنون بارسلونا علاقه ای به پرداخت مبلغ بیشتری نسبت به دی یانگ برای دلیخت نداشت اما ممکن است این تصمیم بارسلونا تغییر کند .

 

بارسلونا قصد دارد پیشنهاد متقاعد کننده ای به آژاکس ارائه دهد و احتمالا پیشنهاد جدید 80 میلیون یورو برای دلیخت خواهد بود .

 

حرکات بارسلونا خیلی شبیه به زمان خرید دی یانگ است . در آن زمان احساس میشد که فرنکی راهی پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی میشود اما بارسلونا در آخرین لحظه موفق شد هافبک جوان را متقاعد کند .

 

در ژانویه بارتومئو برای خرید دی یانگ خودش به صورت مستقیم راهی هلند شد و به این بازیکن نشان داد که چقدر برای باشگاه مهم است . رئیس بارسلونا همچنین به دی یانگ سرنوشت نیمار را پس از خروج از بارسلونا یادآوری کرد و اینکه نیمار حالا احساس پشیمانی میکند .

 

هنوز منابع ESPN تایید نکرده اند که آیا بارتومئو برای مذاکره با دلیخت نیز یک سفر مشابه انجام میدهد یا نه .

 

در همین حال دلیخت اخیرا درباره منچستریونایتد نیز گفت که تاکنون به حضور در لیگ جزیره فکر نکرده است .

 

همچنین دلیخت نشان داد که رونالدو از او برای پیوستن به یوونتوس درخواست کرده است اما گفت او باید حسابی در تعطیلات به آینده اش فکر کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.