پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : نگرانی باشگاه در مورد وضعیت تودیبو

کد خبر : 90319  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 خرداد 1398
تودیبو نگرش حرفه ای ندارد !

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه نگران وضعیت این جوان فرانسوی است.

 

طبق گزارش موندو ، تودیبو فصل عجیبی را سپری کرده او در شروع فصل زمانی که بازیکن تولوز بود به علت اینکه حاضر نبود قراردادش را تمدید کند کادر فنی به وی بازی نداد. او در ژانویه راهی بارسلونا شد تا بتواند در سریع ترین زمان به فرم فیزیکی خود برسد اما حالا به نظر میرسد که در باشگاه به این نتیجه رسیده اند که تودیبو نگرش حرفه ای ندارد و آن ها نگران این موضوع هستند.

 

باشگاه نگران وضعیت و آینده این فرانسوی جوان است. مدیریت به بازیکن هشدار هایی داده و آن ها اعتقاد دارند که بازیکن در حال سپری کردن مسیر اشتباهی است و نگرش حرفه ای خود را از دست داده است. تودیبو در مشاوره های باشگاه شرکت نمیکند و برنامه های ورزشی و غذایی که باشگاه برای او در نظر گرفته است را به صورت دقیق و منظم انجام نمیدهد.

 

باشگاه زمانی با تودیبو امضا کرد که باشگاه هایی چون ناپولی و یوونتوس خواهان جذب او بودند. باشگاه از اومتیتی و دمبله دو فرانسوی تیم به به تودیبو بسیار نزدیک هستند درخواست کرده در این راه به تودیبو کمک کنند و به وی مشاوره بدهند البته احتمال فروش بازیکن با 15 الی 20 میلیون یورو نیز وجود دارد او در ژانویه که راهی بارسلونا شده چند بار برای تیم به میدان رفته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.