پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار ایجنت معروف : گریزمان بدرد بارسا نمیخورد و خیلی زود نیوکمپ را ترک میکند

کد خبر : 90390  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 خرداد 1398
مینگوئلا که ایجنت بازیکنانی مانند استویچکوف , مارادونا بوده و کسی است که بود که مسی را به بارسلوا آوردد درباره پیامدهای انتقال گریزمان هشدار داد .

اختصاصی بارسا نیوز - جوزپ ماریا مینگوئلا ایجنت معروف معتقد است که گریزمان برای پیوستن به بارسلونا آماده است . با این حال او معتقد است که اگر آنتوان به نیوکمپ برود با مشکلات جدی مواجه خواهد شد زیرا به خاطر وجود مسی موفق نمیشود .

 

او در مصاحبه با کوپه درباره آینده گریزمان گفت :

من میدانمم که گریزمان به بارسلونا میرود .  از اتلتیکو به من گفته اند او به توافقی برای انتقال 5 ساله با بارسلونا رسیده است . اگر گیل ( مدیر اتلتیکو که دیشب خبر انتقال را اعلام کرد ) این را میداند به این خاطر است که خودش به او گفته است ( یعنی مدیران اتلتیکو او را تشویق به این انتقال کرده اند ) .

 

مشکلات انتقال گریزمان از نظر میگوئلا :

لیونل مسی در پست مشابه گریزمان بازی میکند . میخواهید چقدر شرط ببندم که گریزمان تنها 2 سال در نیوکمپ خواهد بود ؟ آنها میخواهند به گریزمان در سمت چپ بازی دهند و آنتوان با این شرایط کنار نخواهد آمد و خواهان جدایی میشود .

 

من هرگز دوست ندارم او به بارسلونا برود . باید به باشگاه خودتان احترام بگذارید و این بازیکن چنین نیست . اگر به بارسلونا برود من به استادیوم ( نیوکمپ ) نمیروم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.