پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پلن B بارسلونا در صورت عدم جذب ده لیخت

کد خبر : 90391  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 خرداد 1398
در صورت عدم جذب ده لیخت بارسلونا مدافع چپ و مهاجم جذب میکند

اختصاصی بارسا نیوز - شانس بارسلونا برای جذب ده لیخت پایین است.

 

طبق گزارش as ، در حال حاضر تیم های پاریسن ژرمن ، منچستر یونایتد و یوونتوس به دنبال جذب ده لیخت هستند و به نظر میرسد بارسلونا شانس کمی برای این انتقال دارد. باشگاه برای کاپیتان هلند مبلغ 75 میلیون یورو را کنار گذاشته و اگر این انتقال رخ ندهد بارسلونا پلن بی دارد.

 

در فصل گذشته جوردی آلبا تنها مدافع چپ تیم بود و باشگاه در مهم ترین دیدار های فصل در این پست ضربه بدی خورد اما حالا آنها به دنبال جذب یک مدافع چپ هستند. به احتمال بسیار قوی میراندا باشگاه را ترک میکند و برنامه ای نیز برای استفاده از کوکوریا وجود ندارد. اگر ده لیخت دیگر راهی بارسلونا نشود بارسلونا قصد ندارد مدافع میانی بگیرد و تمرکز خود را روی جذب مدافع چپ و مهاجم قرار میدهد.

 

فیلیپه لوئیز یکی از گزینه های بارسلونا است که میتواند با پایین ترین قیمت راهی بارسلونا شود البته مدافع چپ بتیس نیز یک گزینه جذاب محسوب میشود. بعد از اینکه بواتنگ موفق نشد در بارسلونا به موفقیت برسد حالا بار دیگر باشگاه میخواهد یک جانشین برای سوارز بگیرد باشگاه برای این مهم به آبل رویز و کارلس پرز نگاه دارد اما ممکن است همه چیز تغییر کند. رودریگو اگر بازیکنی در خط حمله باشگاه را ترک کند ممکن است یکی از گزینه های بارسلونا برای خرید مهاجم باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.