پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : ناراحتی بارسلونا از اتلتیکومادرید برای فاش کردن انتقال گریزمان

کد خبر : 90404  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 خرداد 1398
مدیر اتلتیکو گفت که از ماه مارس میداند گریزمان به بارسلونا میرود . این صحبت باعث ناراحتی بارسلونا شده و به کاهش تنش بین دو باشگاه کمکی نخواهد کرد

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا گزارش داد که صحبت های گیل مارین یکی از مدیران اتلتیکومادرید موجب ناراحتی مدیران بارسلونا شده است .

 

طبق ادعای مدیر اتلتیکو مادرید , آنها از ماه مارس درباره پیوستن گریزمان به بارسلونا اطلاع داشته اند و او گفت که این بازیکن به زودی راهی نیوکمپ میشود .

 

مارکا مدعی شد که هیئت مدیره بارسلونا از صحبت هایی که مقامات اتلتیکومادرید قبل از توافق نهایی انجام داده اند ناراحت و ناراضی هستند . ظاهرا بارسلونا قصد داشت تا تنش هایی که بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید در اثر انتقال گریزمان اتفاق میوفتد را کاهش دهد .

 

 

یکی دیگر از دلایل ناراحتی از دست دادن عنصر غافلگیری است زیرا گریزمان مورد علاقه باشگاه های مختلفی از جمله پاری سن ژرمن و منچستریونایتد بود . ( هم به لحاظ تبلیغاتی مهم بود و هم اینکه باشگاه دیگه نمیتونه چندان روی خرید گریزمان به عنوان یک دستاورد و یک انتقال گران قیمت برای هوادارانش مانور بده و ... ) .

 

بارسلونا اکنون امکان خرید گریزمان را ندارد زیرا از 1 جولای سال مالی جدید باشگاه آغاز میشود و همچنین همزمان قیمت این بازیکن به 120 میلیون یور کاهش خواهد یافت .

 

گریزمان قبلا با گفتن اینکه میخواهد برای پیوستن به تیم بعدی خود چیزهایی را قربانی کند به صورت غیرمستقیم به کاهش دستمزدش در انتقال به نیوکمپ اشاره کرده بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.