پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : بارسلونا با نگرش ده لخیت مشکل دارد

کد خبر : 90430  |  زمان ارسال : جمعه 24 خرداد 1398
بارسلونا حاضر نیست تضمین بدهد که ده لیخت در ترکیب تیمش فیکس باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - متواضع نبودن مشکل اصلی ده لیخت است.

 

طبق گزارش موندو ، منابع درون باشگاه اعلام کرده اند که مشکل اصلی بارسلونا با این مدافع هلند نگرش و متواضع نبودن او است. نگرش عحیب این مدافع جوان باعث شده او شانس کمی برای انتقال به بارسلونا داشته باشد تیم بعد از چند جلسه به این مسئله پی برده است.

 

بارسلونا اعتقاد دارد که ده لیخت نگرش یک مدافع 19 ساله که در بالاترین سطح فوتبال اروپا کارش را شروع کرده ندارد. البته در زمین مسابقه ماتیاس مدافع جسور و نترسی است و این را در مقابل بهترین تیم ها و مهاجم های جهان نشان داده اما بیرون از زمین داستان فرق میکند. ده لیخت از مشتریانش میخواهد تضمین بدهند که او همانقدر که در آژاکس بازی کرده در باشگاه بعدی نیز بازی کند.

 

ده لیخت در برخی از مسائل با دوست صمیمی خود یعنی فرنکی دی یانگ تفاوت زیادی دارد. پیش از اینکه دی یانگ راهی بارسلونا شود سران پاریسن ژرمن سخت به دنبال وسوسه کردن این هافبک هلندی بودند و پیشنهاد بزرگی به وی دادند اما در نهایت او تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود. دی یانگ در بارسلونا برای رسیدن به ترکیب کار سختی دارد و دستمزد کمتری نیز دریافت میکند.

 

ده لیخت سه سال از دی یانگ کوچک تر است اما با این وجود او پول بیشتری میخواهد و یک تضمین برای جایگاه ثابت در ترکیب اصلی و از همین رو بارسلونا اعتقاد دارد او در سن 19 سالگی لایق چنینی چیزی نیست. شرایط برای دی یانگ و گریزمان نیز دشوار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.