پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لغزش زبان یا چیز بیشتری ؟ 3 دلیل برای اینکه اتلتیکو مقصد گریزمان را فاش کرد !

کد خبر : 90440  |  زمان ارسال : جمعه 24 خرداد 1398
زبانم چرخید این حرفها را زدم در دنیای تجارت معنا ندارد . صحبت های گیل مارین نمیتواند بدون دلیل باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - گیل مارین مدیر اتلتیکومادرید با نشان دادن مقصد گریزمان اهدافی را دنبال میکند . در واقع به نظر میرسد صحبت های گیل مارین که گفت از ماه مارس میداند گریزمان به بارسلونا میرود بدون برنامه نبوده است .

 

اما چرا اتلتیکو مقصد گریزمان را اعلام کرد ؟ مارکا دیروز گفت که مدیران بارسلونا از این اقدام اتلتیکو عصبانی هستند . آیا صحبت های گیل مارین تنها یک اشتباه بوده است ؟ آیا اتلتیکو میتواند یکی از بزرگترین انتقال های تابستان را خراب کند ؟

 

3 احتمال را بررسی میکنیم :

1- بند آزادسازی قرارداد گریزمان در حال حاضر 200 میلیون یورو است و در روز اول جولای این بند به 120 میلیون یورو کاهش می یابد - شاید اتلتیکو میخواهد بارسلونا را  قبل از این تاریخ با گریزمان قرارداد امضا کند تا پول بیشتری نصیب آنها شود . پول زیادی را احساس میکنند اما به مقدار زیادی از آن دسترسی ندارند ( شما باشید عصبانی نمیشوید ؟ )

 

2 - اگر آنها از ماه مارس مقصد گریزمان را میدانند آیا بارسلونا در مذاکره با گریزمان قوانین را شکسته است ؟ بنابراین ممکن است یک مساله حقوقی در این بین وجود داشته باشد . اوندا سرو عنوان کرده که اتلتیکو در پی شکایت علیه بارسلونا به فیفا است .

 

3 - شایعه شده که یک قرارداد بین بارسلونا و گریزمان وجود دارد . اگر هر کدام از طرف ها این توافق را قبل از 1 جولای نشان دهند مجازات بزرگی برای هر 2 طرف خواهد داشت . با توجه به اینکه اتلتیکو از مجازات آگاه است آنها میخواهند به هر دو طرف صدمه بزنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.