پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی آرژانتین - کلمبیا : آغاز جام برای مسی ! ( ساعت 2:30 صبح )

کد خبر : 90456  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 خرداد 1398
فردا یکشنبه ساعت 2:30 صبح

اختصاصی بارسا نیوز - کوپا آمریکا همیشه یکی از هیجان انگیزترین تورنمنت های فوتبال جهان است . تقابل لیونل مسی با آرژانتین و کلمبیا با جیمز رودریگز نیز به مقدار زیادی به این هیجان اضافه میکند .

 

کلمبیا در جام جهانی سال گذشته مقابل انگلیس تیم بسیار خوبی نشان داد اما آنها علارقم اعتماد به نفس زیاد در نهایت بازی را در ضربات پنالتی واگذار کردند .

 

در همین حال آرژانتین در 5 بازی اخیر خود تنها برابر ونزوئلا شکست خورده و آنها برابر نیکاراگوئه , مراکش پیروز شدند و در نتیجه دیگر مقابل مکزیک به تساوی دست یافتند .

 

از زمان جام جهانی 2018 , کلمبیا تنها 1 بار برابر کره جنوبی شکست خورده و تنها بازی دیگری که پیروز نشده اند مقابل آرژانتین بوده است .

 


 پیشبینی ها  : 

حدس زدن نتیجه بازی بسیار دشوار است زیرا این یک بازی باورنکردنی و سخت برای هر دو تیم محسوب میشود . آرژانتین شانس بیشتری برای پیروزی دارد زیرا در ترکیب آلبی سلسته ستاره خاص بارسلونا حضور خواهد داشت که توانایی تغییر نتیجه را دارد .

 


 بیشترین شرطبندی روی نتیجه : 

بر اساس پیشبینی بنگاه های شرطبندی شانس آبی ها برای پیروزی کمی بیشتر است . پیشنهاد رایج برای این بازی 2-1 به سود آرژانتین است . البته واضح است که کلمبیا نیز تیم بسیار خوبی دارد و تا پایان میتوانند برای آرژانتین خطرساز شوند .

 


 تقابل های رو در رو : 

آرژانتین و کلمبیا تاکنون 39 بار به مصاف هم رفتند که سهم آرژانتین 24 بُرد و سهم کلمبیا 8 بُرد بوده است . 7 تساوی نیز بدست آمده است .

 


  آماری : 

اولین بازی دو تیم در سال 1945 با پیروزی 9-1 آرژانتین در کوپا آمریکا به پایان رسید ( جزئیات ) .

 

اولین پیروزی کلمبیا مقابل آرژانتین به سال 1984 برمیگردد که آنها در یک بازی دوستانه با نتیجه 1-0 برنده شدند . در این بازی مارادونا حضور نداشت .

 

آخرین پیروزی کلمبیا مقابل آرژانتین به سال 2007 بازمیگردد که آلبی سلسته ستارگانی همچون مسی , کارلس توز , زانتی , استبان کامبیاسو , ماسکرانو و رومن ریکلمه را در اختیار داشت .

 

آرژانتین با مارادونا تنها 1 بار به کلمبیا در سال 1987 با نتیجه 2-1 باخت . تنها گل آرژانتین در این بازی را کلودیو کانیگیا به ثمر رساند .

 

پخش زنده از :  شبکه ورزش   سایت آنتن 

 


 

نتیجه این بازی را پیشبینی کنید !
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.