پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز : به کمک روانشانس نیاز داشتم . فکر میکردم باید بازنشسته شوم

کد خبر : 90465  |  زمان ارسال : شنبه 25 خرداد 1398
سوارز از سختی هایش پس از حادثه کیه لینی گفت

اختصاصی بارسا نیوز - سوارز مهاجم اروگوئه ای در جام جهانی 2014 برزیل مرتکب اشتباه بزرگی شد . او در جریان بازی با ایتالیا جورجیو کیلینی را گاز گرفت و این حادثه عواقب بزرگی برای او داشت .

 

سوارز بابت این حادثه 4 ماه کامل از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد . او همچنین اجازه بازی برای تیم ملی اروگوئه را به مدت 1 سال نداشت . با این وجود بارسلونا به لوئیس ابراز علاقه کرد و انتقال او با هزینه ای بالغ بر 73.5 میلیون پوند به نیوکمپ انجام شد .

 

سوارز در مصاحبه ای با فاکس اسپورت درباره این حادثه گفت :

همسرم از من پرسید چه اتفاق افتاده و من گفتم ما با هم برخورد کردیم . من واقعیت را قبول نمیکردم و انکارش میکردم و این یک اشتباه بود . من به روانشناس مراجعه کردم و این واقعا به من کمک کرد تا اشتباهاتم را بپذیرم و رشد کنم . در طول این دوره همسرم و فرزندان و هم تیمی هایم رنج زیادی را تحمل کردند .

 

سوارز حتی در آن زمان احساس میکرد که دیگر دوران بازنشستگی او فرا رسیده است :

من برای رفتار غیرانسانی تحت درمان بودم . من با بارسلونا قرارداد بستم و حتی اجازه حضور رسانه ها در معارفه ام داده نشد . من فکر میکردم که کارم تمام شده و باید بازنشسته شوم .

 

گفتنی است سوارز پس از این حادثه به نیوکمپ پیوست و در 247 بازی موفق به زدن 177 گل شده است . لوئیس همچنین 4 بار قهرمان لالیگا و 1 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و همچنین 1 بار نیز کفش طلا را بدست آورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.