پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترند شدن BartomeuOut# در فضای‌ مجازی! (+نظرسنجی)

کد خبر : 90495  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 تیر 1398
عصبانیت هواداران بارسلونا از اتفاقات فصل اخیر و عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش تریبونا، ظاهرا هواداران بارسلونا واکنش ملایمی در برابر مشکلات اخیر باشگاه ندارند و با توجه به اینکه بعد از دو باخت فاجعه‌بار برابر والنسیا و لیورپول، ارنستو والورده همچنان سکان هدایت تیم را در دست دارد، از مدیریت باشگاه عصبانی هستند.

 

جوزپ ماریا بارتومئو بعد از باخت بارسلونا مقابل والنسیا در فینال کوپا دل ری:

والورده با ما قرارداد دارد. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و مالکیت توپ در اختیار ما بود اما والنسیا گل‌های بیشتری به ثمر رساند. باخت امروز تقصیر والورده نبود.

 

همچنین بارسلونا در حال از دست دادن یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی خود ماتیاس دی‌لیخت است. گزارشات حاکی از آن است که مدافع هلندی با تیم یوونتوس به توافق رسیده و فصل آینده را در ایتالیا سپری خواهد کرد.

 

 

نقل و انتقالات اخیر رئال مادرید نیز نمکی‌ست روی زخم هواداران بارسلونا. کهکشانی‌ها در فاصله دو هفته تا آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، خرید ادن هازارد، ادر میلیتائو و رودریگو گوئس را قطعی کرده و در رقابت برای جذب لوکا یوویچ بر بلوگرانا غلبه کرده اند.

 

همچنین تاکه فوسا کوبو؛ جواهر سابق لاماسیا نیز به رئال مادرید ملحق شده‌است اما فعالیت مدیران این تیم در نقل و انتقالات به پایان نرسیده و جذب پل پوگبا، کریستین اریکسن و کیلیان امباپه در دستور کار قرار گرفته است.

 

عدم اعتماد به ستارگان لاماسیا، اعتماد بسیار به والورده و البته عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات، باعث خشم هواداران بارسا شده‌است. از این رو آن‌ها اعلام مخالفت خود با مدیریت باشگاه را در توئیتر و اینستاگرام آغاز و بیش از 40000 BartumeoOut# منتشر کرده‌‌اند.

 

 

پیش‌تر اسپورت مدعی شده بود که بخش قابل توجهی از این هشتگ‌ها توسط ربات‌ها ایجاد شده اند اما واضح است که مدیریت فعلی حمایت عمده هواداران را با خود ندارد. البته باید در نظر داشت که بارتومئو قصد دارد که با خرید نیمار و گریزمن رضایت این بخش از هواداران را جلب کند.

 

 این در حالی‌ست که آگوستی بندیتو قصد دارد با جمع‌آوری امضا زمان انجام انتخابات را از سال 2021 به همین تابستان تغییر دهد و باید دید آیا او موفق به انجام این کار خواهد شد یا خیر.

 

آیا با ادامه کار جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان رئیس باشگاه موافقید؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.