پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : دو بارسایی جانشین احتمالی پوگبا در منچستر

کد خبر : 90515  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 خرداد 1398
راکیتیچ و کوتینیو گزینه های منچستریونایتد هستند

اختصاصی بارسا نیوز - پوگبا به خروج فکر میکند.

 

طبق گزارش موندو ، پل پوگبا ستاره 26 ساله منچستر یونایتد روز گذشته عنوان کرد " احساس میکنم زمان شروع چالش جدیدی فرا رسیده است " صحبت های پوگبا بوی جدایی میدهد و باشگاه های یوونتوس و رئال مادرید سخت به دنبال جذب وی هستند. مینو رایولا مدیر برنامه های فرانسوی تلاش میکند تا زمینه خروج بازیکن را از انگلیس فراهم کند. رایولا دوست دارد بار دیگر از فروش پوگبا حق کمیسیون بزرگ بدست آورد.

 

حالا سران منچستر یونایتد خود را برای خروج احتمالی ستاره فرانسوی آماده کرده اند و قطعا اگر او یونایتد را ترک کند پول زیادی وارد حساب باشگاه میشود. عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یکی از دلایل بزرگ است که باعث شده پوگبا به خروج فکر کند.

 

 

ایوان راکیتیچ و فیلیپ کوتینیو اهداف منچستر هستند.

 

کوتینیو میتواند یک امضای بزرگ برای یونایتد باشد چرا که او دوران موفقی را در لیگ برتر داشته علاوه بر این او در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز در مقابل سولسشر یک گل فوق العاده به ثمر رساند. راکیتیچ دیگر گزینه بارسلونا است اما هافبک کروات با توجه به ادامه فعالیت والورده خیالش از جایگاهش در بارسلونا تا حد زیادی آسوده است چرا که والورده علاقه خاصی به وی دارد.

 

کوتینیو بعد از سپری کردن یک فصل بسیار بد حالا به نظر به خروج فکر میکند اما در مقابل راکیتیچ میخواهد در بارسلونا ادامه بدهد و تا به اینجا پیشنهاد های زیادی را رد کرده است. اگر پوگبا منچستر را ترک کند شیاطین سرخ وضعیت این دو بازیکن را زیر نظر میگیرند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.