پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

as : احتمال دارد که باشگاه به تودیبو اعتماد کند

کد خبر : 90519  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 خرداد 1398
در صورت شکست در جذب ده لیخت این فرانسوی جوان ( تودیبو ) مدافع تیم میشود

اختصاصی بارسا نیوز - احتمال اعتما به تودیبو وجود دارد.

 

طبق گزارش as ، در روز های گذشته موندو گزارش داده بود که باشگاه نگران وضعیت رفتاری و حرفه ای تودیبو است چرا که او به تازگی توصیه های مشاوران خود را نادیده گرفته است. باشگاه نگران وضعیت این فرانسوی است چرا که میداند برخی مسائل میتواند فوتبالش را نابود کند.

 

آینده تودیبو مشخص نیست. اگر باشگاه بتواند ماتیاس ده لیخت را جذب کند او باید به صورت دائمی یا قرضی به فروش برسد چرا که در بارسلونا دیگر فرصت بازی پیدا نمیکند. در حال حاضر پاریسن ژرمن و یوونتوس سخت به دنبال ده لیخت هستند و این کار را برای بارسلونا سخت کرده اما هنوز چیزی به پایان نرسیده اما شواهد نشان میدهد که بارسلونا شانس اندکی برای جذب هلندی دارد.

 

تودیبو در زمستان راهی بارسلونا شد و در لیگ نیز زیر نظر والورده برای تیم به میدان رفت او توانایی بازی به عنوان مدافع میانی و هافبک دفاعی را به خوبی دارد و در فرانسه او را واران جدید میدانند. تودیبو در جام جهانی زیر 20 ساله ها نیز شرکت کرد اما خودش و  فرانسه چندان موفق نبودند.

 

 

با توجه به حضور چندین فرانسوی در بارسلونا این بازیکن جوان دوستان زیادی در باشگاه دارد و احساس راحتی میکند. باشگاه نگران آینده بازیکن است چرا که پرورش او میتواند خراب شود به نظر میرسد اگر بارسلونا نتواند ده لیخت را جذب کند آن ها میخواهند به تودیبو اعتماد کنند و به عنوان مدافع جانشین از وی در طول فصل استفاده کنند. او میداند که بازی در بارسلونا افتخار بزرگی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.