پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : تودیبو پیشنهادات زیادی دارد

کد خبر : 90556  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 خرداد 1398
بهترین تصمیم برای پیشرفت بازیکن گرفته میشود

اختصاصی بارسا نیوز - بهترین تصمیم گرفته میشود.

 

طبق گزارش اسپورت ، تودیبو با 19 سال سن بیشترین تشنگی را برای حضور در ترکیب تیم دارد. مدافع فرانسوی در زمستان از تولوز راهی بارسلونا شد و در نیم فصل دوم زیر نظر والورده در چند دیدار بازی کرد. تودیبو زمانی که به بارسلونا آمد با مشکلات  فیزیکی زیادی مواجه شد و شاید به همین دلیل بود که او زیاد به بازی گرفته نشد البته او در جام جهانی زیر 20 ساله ها نیز حضور داشت اما فرانسه موفق نبود.

 

تودیبو با 189 سانتی متر در درون زمین آرامش و دید بسیار خوبی دارد و همین باعث شده که تیم های زیادی خواهان جذب او باشند. در بارسلونا امید زیادی به پیشرفت این فرانسوی دارند باید شاید به صورت قرضی او را به فروش برساند البته به تیمی که او بتواند 15 الی 20 بازی به میدان برود. واتفورد به دنبال جذب وی بوده اما به نظر آن ها انگلیس را مقصد خوبی برای این بازیکن نمیدانند چرا که شرایط در لیگ برتر برای چنین بازیکن جوانی میتواند بسیار سخت و پیچیده باشد.

 

آخرین شایعات در مورد تودیبو به صورت بود که گفته شد بارسلونا از رفتار های حرفه ای او در خارج از زمین راضی نیست و به نظر میرسد ک او نگرشش عوض شده است. البته نگرانی وجود ندارد چرا که او جوان است و چنین مسائلی کاملا طبیعی هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.