سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به دنبال کسب 65 میلیون یورو از فروشی ها

کد خبر : 90557  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 خرداد 1398
بارسلونا به دنبال دریافت 65 میلیون یورو است

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه نیاز به فروش چند بازیکن تیم دارد.

 

طبق گزارش اسپورت ، در حال حاضر تمرکز دبیر خانه به صورت جدی روی فروش برخی از بازیکنان است. سرمربی تیم با نشست با سران باشگاه خواستار فروش چند بازیکن تیم شده و حالا در آینده ای نزدیک همه چیز روشن میشود. در حال حاضر باشگاه در حال بررسی خروج بازیکنانی است که بتوانند برای باشگاه سود مند باشند و پول خوبی با خازنه باشگاه وارد کنند.

 

بارسلونا میخواهد از فروش این بازیکنان حداقل 65 میلیون یورو بدست آورد. سیلسن یکی از بازیکنانی است که پیشنهادات زیادی دریافت کرده اما انتظار میرود که او به صورت رایگان راهی والنسیا شود و در طرف مقابل نتو نیز به همین صورت بارسایی شود. این باشگاه میتواند مقصد بعدی بازیکنان دیگری چون دنیس سوارز و رافینیا نیز باشد. مارسلینو علاقه زیادی به جذب دنیس سوارز دارد چرا که آن ها روز های درخشانی را در ویارئال داشته اند.

 

هافبک برزیلی نیز در حال پیدا کردن شرایط بازی است و باشگاه وضعیت خروج وی را زیر نظر دارد. آندره گومز دیگر بازیکنی است که باید منتظر خروجش باشیم و اورتون میتواند مقصد بعدی وی باشد و باشگاه از فروشش حدود 23 میلیون یورو کسب کند. پالنسیا و کوکوریا دو مدافع کناری در فصلی که سپری شد به صورت قرضی خارج از بارسلونا بودند و حالا پیشنهاد های خوبی دریافت کرده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.