پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گل: ورود رئال مادرید به جمع مشتریان نیمار

کد خبر : 90614  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 خرداد 1398

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش گل، فلورنیتنو پرز از سال‌ها قبل به نیمار علاقه‌مند بوده و اتفاقات اخیر پیرامون ستاره برزیلی موجب برانگیخته شدن مجدد این علاقه دیرینه شده است.

 

بعد از فصل فاجعه‌بار تیم رئال مادرید که با اختلاف 19 امتیازی با بارسا و حذف از چمپیونزلیگ در مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید، پرز برای ترفیع نقاط ضعف تیم خود پنج خرید را تا بدین لحظه قطعی کرده است که شامل رودریگو گوئس، ادر میلیتائو، لوکا یوویچ، ادن هازارد و فرلاند مندی می‌شود.

 

 

این در حالی‌ست که تا شروع رسمی پنجره نقل و انتقالات 10 روز باقی مانده‌است و احتمال جذب پل پوگبا توسط این تیم نیز وجود دارد. مشخص نیست که در صورت انجام این انتقال تکلیف خرید نیمار چه خواهد شد.

 

مبلغ انتقال نیمار که با قراردادی 222 میلیون یورویی به پی‌اس‌جی پیوست، بدون شک بسیار بالا خواهد بود و البته تامین حقوق ستاره برزیلی نیز برای لوس بلانکوس آسان نخواهد بود. همچنین در حال حاضر رئال مادرید از ستاره‌های متعدد و گران‌قیمتی در خط حمله بهره می‌برد و خرید نیمار برای این تیم ضروری نخواهد بود.

 

از طرف دیگر کهکشانی‌ها رقیب دیرینه خود را به عنوان جدی‌ترین مشتری وینگر 27 ساله پیش روی خود می‌بینند و سابقه درخشان او در بارسلونا، احتمال انتقال به برنابئو را کاهش می‌دهد.

 

 

چیزی که آشکار به نظر می‌رسد این است که نیمار قصد خروج از پاریس را دارد؛ خروجی که به احتمال زیاد در همین تابستان انجام خواهد شد، و رئال مادرید تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن ستاره برزیلی انجام می‌دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.