پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: بررسی میزان تغییر ارزش بازیکنان بارسلونا در ترنسفرمارکت

کد خبر : 90620  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 خرداد 1398
در کل 6/5 میلیون یورو افت نسبت به سال گذشته

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، با به پایان رسیدن فصل 2018/19، سایت ترنسفرمارکت مانند سال‌های گذشته اقدام به آپدیت ارزش بازیکنان مختلف در سراسر اروپا کرده و آبی‌اناری‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

با توجه به پایان نا امید کننده بارسلونا در فصل گذشته، انتظار می‌رفت که ارزش بازیکنان این تیم با افت فاحشی روبرو شود اما اینطور پیش نرفت و کاهش تنها 6/5 میلیون یورویی باعث شد ارزش ترکیب این تیم همچنان بیشتر از 1 میلیارد یورو باشد.

 

بازیکنانی که افزایش ارزش را تجربه کردند

از نگاه ترنسفرمارکت، در فصل گذشته ارزش هشت بازیکن بارسلونا افزایش یافت که شامل مارک آندره تراشتگن، یاسپر سیلسن، کلمنت لنگلت، نلسون سمدو، ژان کلایر تودیبو، کارلس آلنیا و عثمان دمبله می‌شود.

 

 

بازیکنانی که کاهش ارزش را تجربه کردند

همچنین ارزش سیزده بازیکن شامل ساموئل اومتیتی، جرارد پیکه، توماس فرمائلن، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، رافینیا آلکانترا، آرتورو ویدال، فیلیپه کوتینیو، لیونل مسی، مالکوم و لوئیس سوارز از نگاه این سایت با کاهش مواجه شد.

 

مجموع

158 میلیون یورو به مجموع ارزش بازیکنان اضافه شده و 164/5 میلیون یورو از آن کم شد که در کل موجب ایجاد افتی 6/5 میلیون یورویی می‌شود. افتی که مجموع ارزش بازیکنان باشگاه را به یک میلیارد و هفت میلیون یورو می‌رساند.

 

گفتنی‌ست که لیونل مسی، عثمان دمبله، مارک آندره تراشتگن، فیلیپه کوتینیو و آرتور ملو به عنوان با ارزش ترین بازیکنان بلوگرانا از نگاه این سایت شناخته می‌شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.