پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: کوتینیو + 100 میلیون یورو؛ بسته پیشنهادی بارسلونا برای نیمار

کد خبر : 90626  |  زمان ارسال : جمعه 31 خرداد 1398
مذاکرات با پی‌اس‌جی آغاز شده است.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا با توجه به روابط نه چندان خوب با پاریس‌سنت‌ژرمن، به صورت غیر مستقیم مذاکرات خود را برای بازگرداندن نیمار پیش می‌برد و پینی زهاوی ( ایجنت نیمار ) و کیا جورابچیان ( ایجنت کوتینیو ) تاثیر بسیاری در این انتقال ایفا خواهند کرد. 

 

بعد از شایعات پیش آمده در رابطه با احتمال بالای بازگشت نیمار به نیوکمپ، برخی منابع از برچسب 300 میلیون یورویی پی‌اس‌جی روی ستاره برزیلی خبر داده بودند؛ مبلغی بالاتر از هزینه انتقال او در سال 2017 تا تیم فرانسوی ضرری متحمل نشود.

 

 

وضعیت فعلی مذاکرات 

در حال حاضر بارسلونا اولین پیشنهاد خود را ارائه کرده و بارتومئو قصد پرداخت مبلغ درخواستی پاریس‌سنت‌ژرمن را ندارد. در همین حال او می‌داند که برای انجام این کار به دلایل متعددی باید چند فروش بزرگ انجام دهد:

۱- کاهش مجموع حقوق پرداختی به بازیکنان

۲- تامین هزینه خرید

۳- خلوت کردن رختکن

 

بلوگرانا بعد از پایان ناامید کننده در فصل اخیر بازیکنان بزرگی مانند راکیتیچ، کوتینیو و اومتیتی را در لیست فروش قرار داد و به نظر می‌رسد در حال حاضر بسته پیشنهادی این تیم برای بازگرداندن نیمار کوتینیو + 100 میلیون یورو می‌باشد؛ بازیکنی که علاقه مدیران تیم فرانسوی و لئوناردو را در اختیار دارد. 

 

 

بارتومئو همچنین می‌تواند از راکیتیچ و اومتیتی در این معامله استفاده کند که احتمالا مبلغ پرداختی بارسا را به کمتر از 100 میلیون یورو کاهش خواهد داد. 

 

واضح است که نیمار قصد ادامه کار در پاریس را ندارد و سران این تیم نیز به جذب کوتینیو علاقه نشان داده اند. از این رو به نظر می‌رسد هر اتفاقی که در سایر جزئیات معامله رخ دهد، معاوضه این دو بازیکن بسیار محتمل خواهد بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.