پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

میکل مرینو زیر نظر بارسلونا

کد خبر : 90665  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 تیر 1398
یکی از گزینه‌های باشگاه برای جانشینی بوسکتس در بلندمدت

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، مدیران بارسلونا در حال کار روی ورودی و خروجی‌های تیم برای فصل آینده هستند اما نیم‌نگاهی نیز به نقل و انتقالات آینده دارند.

 

در همین راستا، آن‌ها می‌دانند که باید به زودی بازیکنی پیدا کنند که بتواند به سرخیو بوسکتس برای عملکرد بهتر در بازی‌های بزرگ استراحت دهد و چند هافبک جوان را برای این هدف زیر نظر گرفته اند که میکل مرینو از رئال سوسیداد یکی از گزینه‌ها محسوب می‌شود.

 

با توجه ادعای Noticias de Gipuzkoa، بارسا در حال دنبال‌کردن وضعیت هافبک 23 ساله رئال سوسیداد است که می‌تواند در پست‌های مختلف خط میانی، به خصوص پست هافبک تدافعی بازی کند.

 

 

میکل که از قد بلند و پای چپ خوبی بهره می‌برد، نقش قابل توجهی در دفاع تیم سوسیداد ایفا می‌کند و پیش‌تر در تیم‌های اوساسونا، بروسیا دورتموند و نیوکاسل نیز به میدان رفته است. بارسا برای خرید او در زمان حضور در اوساسونا اقدام کرده بود اما هافبک اسپانیایی ترجیح داد فوتبال خود را در آلمان ادامه دهد.

 

البته سران بلوگرانا عجله‌ای برای انجام این انتقال ندارند و تا فصل آینده صبر خواهند کرد تا مشاهده کنند که دی‌یانگ چگونه و در چه پستی بهترین عملکرد ارائه خواهد داد. قرارداد مرینو با سوسیداد تا سال 2023 اعتبار دارد و بند فسخ آن تا سال 2021، 45 میلیون یورو و در دو سال دیگر 50 میلیون یورو خواهد بود.

 

‌‌از طرف دیگر این بدین معنا نیست که باشگاه قصد استفاده از آکادمی را ندارد و اوریول بوسکتس در رقابت‌های پیش فصل تیم را همراهی خواهد کرد. هافبک جوان به احتمال زیاد تیم را به صورت قرضی ترک کرده و اگر عمرکد خوبی داشته باشد، در بازشگشت به باشگاه به تیم اول منتقل می‌شود. زیر نظر داشتن بازیکنانی مانند مرینو تداخلی با امید باشگاه برای پیشرفت بوسکتس نخواهد داشت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.