پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: سابقه نه چندان خوب بارسلونا با موکلان مینو رایولا

کد خبر : 90684  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 تیر 1398
زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا، مارکو وراتی و حالا ماتیاس دلیخت

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، بارسلونا در سال‌های اخیر از شانس بالایی در هنگام مذاکره با موکلان مینو رایولا برخوردار نبوده است. آخرین ارتباط بلوگرانا با این ایجنت معروف که شکست خورده به نظر می‌رسد، مربوط به پرونده ماتیاس دلیختی‌ست که به احتمال زیاد به یوونتوس خواهد پیوست.

 

اما این پرونده اولین تجربه نامطلبوب بارسلونا با موکلان مینو رایولا نیست و مشابه این اتفاقات پیش‌تر برای بازیکنان دیگری نیز رخ داده است که در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

 

زلاتان ابراهیموویچ

مهاجم سوئدی به توصیه‌های پپ گواردیولا گوش نمی‌کرد و به مربی کاتالان گفت که بین او و مسی یک نفر را انتخاب کند. همین موضوع باعث شد که علیرغم هزینه بالای بارسلونا برای زلاتان، پس از مدت کوتاهی این تیم را مقصد آث میلان ترک کند.

 

 

پل پوگبا

بارسلونا شدیدا به جذب هافبک فرانسوی علاقه‌مند بود، اما نمی‌توانست توان پرداخت مبلغ درخواستی برای او را نداشت. از این رو رایولا او را منچستریونایتد برد که پیشنهاد مالی بسیار بهتری نسبت به بارسلونا ارائه کرده بود.

 

مارکو وراتی

علیرغم اینکه بلوگرانا مارکو را برای انتقال به نیوکمپ قانع کرده بود، تیم پاریس‌سنت‌ژرمن هیچگاه برای این انتقال قانع نشد و تصمیم گرفت که برای رهایی از خطر خروج هافبک ایتالیایی، او را مجبور به تغییر ایجنت کند. در ادامه جایگزینی دوناتو دی کامپلی توسط مینو رایولا، به امید‌های بارسلونا برای جذب وراتی پایان بخشید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.