پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت‌های تند مربی سابق بارسا علیه مسی !

کد خبر : 90687  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 تیر 1398
مصاحبه فن خال درباره مسی، لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت نیمار

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، مربی هلندی سابق بارسلونا که در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد، در مصاحبه‌ای با El Pais، نظر خود درباره بارسلونا، لیونل مسی و بازگشت نیمار را به صورت کاملا صریح بیان کرد.

 

مسی:

به بارسا نگاه کنید. آن‌ها با فردی که ادعا می‌کنند بهترین بازیکن جهان است، چند چمپیونزلیگ کسب کرده اند. به نیمار در پی‌اس‌جی نگاه کنید. آن‌ها چند چمپیونزلیگ برده‌اند؟ نیمار و مسی بازیکنانی هستند که من از نظر فردی دوستان دارم اما بازیکنان تیم نیستند.

 

بارسا و چمپیونزلیگ:

مسی باید از خود بپرسد که چرا از آخرین چمپیونزلیگی که برنده شده، زمان زیادی گذشته است. او بهترین بازیکن فردی در جهان است چرا که آمار شگفت‌انگیزی دارد. من شدیدا او را دوست دارم ولی چرا او در پنج سال برنده چمپیونزلیگ نشده است؟ به عنوان کاپیتان او باید این سوال را از تیم خود بپرسد.

 

بازگشت نیمار:

من زمانی که نیمار در بارسا برای مسی بازی می‌کرد را به خاطر می‌آورم. چیزی علیه نیمار ندارم، اما او در پی‌اس‌جی برای تیم بازی نمی٬کند. و فکر می‌کنم که تمام بازیکنان باید اول از همه برای تیم خود بازی کنند، که مسی را نیز شامل می‌شود.

 

فن خال در سال‌های 1997 تا 2000 سرمربی بارسا بود که در این مدت به همراه این تیم دو لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپرکاپ اروپا بدست آورد. او همچنین در فصل 2002/03 به بلوگرانا بازگشت که با هیچ افتخاری برای این مربی همراه نبود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.