پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آ.اس: پی‌اس‌جی به دنبال جذب سمدو

کد خبر : 90706  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 تیر 1398
سران این باشگاه مدافع پرتغالی بارسلونا را برای جانشینی دنی آلوز در نظر گرفته اند.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش خبرگزاری مادریدی آ.اس و به نقل از تریبونا، پاریس سنت ژرمن به نلسون سمدو علاقه نشان داده است.

 

این باشگاه قصد دارد دفاع راست بارسا را جایگزین دنی آلوزی کند که اخیرا جدایی خود از پی‌اس‌جی را به صورت رسمی اعلام کرده است. همچنین تنها یک سال از قرارداد دیگر دفاع راست این تیم؛ توماس مونیر باقی مانده است و ممکن است او نیز در پنچره نقل و انتقالات بعدی به فروش برسد.

 

 

گزارشات حاکی از آن است که پاریسی‌ها بررسی شرایط ملی‌پوش پرتغالی را آغاز کرده و باور دارند که او با وضعیت این تیم سازگار است. همچنین با توجه به اخبار قبلی، اتلتیکو مادرید نیز به جذب این مدافع علاقه‌مند است.

 

نلسون پیش تر تمایل خود برای خروج را به بارسلونا اعلام کرده بود چرا که از دقایق بازی فعلی خود ناراضی است و به دنبال فرصت بیشتری برای خودنمایی است. البته او تا سال 2022 با بلوگرانا قراردادی دارد که بند فسخی 100 میلیون یورویی در آن گنجانده شده است و پی‌اس‌جی باید برای به خدمت گرفتن مدافع 25 ساله پیشنهاد بزرگی به بارسا ارائه دهد.

 

 

در آن سو دنی آلوز هنوز مقصد بعدی خود را اعلام نکرده است و طبق گزارشات، خود را به بارسلونا پیشنهاد کرده است. کاتالان‌ها مطمئن نیستند که جذب ستاره سابق، آن هم در سن 36 سالگی کار درستی است یا خیر اما در هر حال خروج سمدو می‌تواند احتمال این انتقال را افزایش دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.