پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: لیندلوف؛ گزینه جایگزینی دلیخت برای بارسا

کد خبر : 90721  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 تیر 1398
مدافع 24 ساله منچستریونایتد

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو، بارسلونا از یک ماه پیش جایگزینی برای ماتیاس دلیخت 19 ساله در نظر گرفته است تا اگر مدافع هلندی آژاکس تصمیم خود را تغییر داد، مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود. 

 

حال شرایطی که پیش‌بینی شده بود به وقوع پیوسته و دلیخت فاصله چندانی تا پیوستن به یوونتوس ندارد. و جایگزینی که سران بلوگرانا برای او در نظر گرفته بودند کسی نیست جز ویکتور لیندلوف؛ مدافع 24 ساله و 187 سانتی‌متری تیم منچستریونایتد.

 

 

گفته می‌شود که بارسلونا پیش‌تر تماس‌هایی با شیاطین سرخ برقرار کرده تا احتمال جذب مدافع سوئدی را جویا شود، اما جواب این باشگاه دائماً «نه، ممنون» بوده است. لیندلوف که توانایی بازی در هر دو سمت عمق دفاع را داراست، در تابستان 2017 و با قراردادی 35 میلیون یورویی از بنفیکا به منچستریونایتد پیوست.

 

بارسا به ویکتور علاقه مند است و با توحه به اینکه قرارداد او در سال 2021 به پایان می‌رسد، مبلغ فروش او کم‌تر از حالت معمول خواهد بود. در حال حاضر پیکه، لنگلت، اومتیتی و البته ژان کلایر تودیبو مدافعان وسط بارسا هستند؛ کسی که والورده در رقابت‌های پیش‌فصل او را مورد آزمایش قرار داده و تصمیم می‌گیرد که به چه صورت (قرضی یا دائمی) از تیم خارج شود.

 

گفتنی‌ست که لیندلوف و سمدو قبل از خروج از بنفیکا سابقه بازی در کنار یکدیگر را داشتند و اخبار ورود مدافع سوئدی، می‌تواند برای ستاره 25 ساله بارسا خوشحال کننده باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.