پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: اینتر علاقه مند به جذب ویدال است

کد خبر : 90743  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 تیر 1398
آیا او به اینتر خواهد رفت؟

اختصاصی بارسانیوز- آرتورو ویدال هم اکنون در برزیل برای رقابت های کوپا آمریکا به سر میبرد و در مرحله حذفی مقابل کلمبیا قرارخواهند گرفت.

 

به گزارش موندو آرتورو ویدال به دلیل تجربه بالا و شخصیت پیروز و جنگنده ای که دارد مورد توجه تیم های ششهر میلان یعنی آث میلان و اینتر میلان قرارگرفته است، او سطح بالایی دارد همچنین تجربه بازی در ایتالیا یک مزیت بزرگ محسوب میشود که این تیم ها را به جذب او علاقه مند کرده است.

 

اما هنوز پیشنهادی رسمی از طرف باشگاهی برای جذب آرتورو ویدال به دست باشگاه نرسیده است، ویدال یک بازیکن ارزشمند و سودمند برای والورده در مرکز زمین است و در این فصل 53 بازی به شکل رسمی انجام داد.

 

باشگاه بارسلونا این را پنهان نمیکند که اگر پیشنهادی منطقی و سودآور به باشگاه ارائه شود آنها با فروش ویدال موافقت خواهند کرد. آرتورو ویدال بعد از خروج پائولینیو تنها با 19 میلیون یورو از بایرن مونیخ خریداری شد.

 

همچنین ویدال با این که در بارسلونا خوشحال است اما نمیتوان این نکته را پنهان کرد که او دوست دارد دوباره با کونته کار کند، سرمربی جدید نراتزوری به جذب او علاقه مند است. او در سال 2011 از بایرلورکوزن به یوونتوس پیوست و توانست با کونته سه قهرمانی پشت سر هم با یوونتوس را تجربه کند. از طرف دیگر آنتونیو کونته با هافبک بلژیکی خود راجا ناینگولان میانه خوبی ندارد و این میتواند باعث شود که آرتورو ویدال به عنوان جایگزینه او از بارسلونا به اینتر بیاید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.