پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: 10 نقل و انتقال گران قیمت دروازه بانان در تاریخ فوتبال

کد خبر : 90754  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 تیر 1398
بررسی ده انتقال گران قیمت در پست دروازه بان

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش آ اس نتو دومین خرید بارسلونا برای فصل جدید بعد از انتقال فرانکی دی یانگ از آژاکس به بارسلونا بود.

 

انتقال نتو از والنسیا به بارسلونا 26 میلیون یورو خرج داشت و این مبلغ نتو را به دهمین دروازه بان گرانقیمت تاریخ در نقل و انتقالات تبدیل کرد. گرانقیمت ترین دروازه بان تاریخ کپا دروازه بان فعلی چلسی است که در فصل قبل با 80 میلیون یورو از اتلتیک بیبائو راهی چلسی شده بود.

 

در رتبه دوم این لیست آلیسون بکر وجود دارد  که با 75 میلیون یورو از رم راهی لیورپول شده بود و در رتبه بعدی بوفون وجود دارد که یوونتوس برای خرید او مبلغ 52.88 میلیون یورو به پارما پرداخت کرده بود و در رتبه چهارم ادرسون وجود دارد که به درخواست گواردیولا با مبلغ 40 میلیون یورو از بنفیکا برای منچسترسیتی خریداری شده بود، همچنین در رتبه های بعدی کورتوا، سیلسن، نویر، پیکفورد، تولدو و نتو قراردارند.

 

با این انتقال حالا نتو گرانترین دروازه بان تاریخ بارسلونا محسوب میشود، بارسلونا پیشتر تراشتگن و براوو را با 12 میلیون یورو به خدمت گرفته بود، همچنین سیلسن هم با مبلغ 13 میلیون یورو به بارسلونا آمده بود. همچنین با این انتقال نتو یکی از 5 دروازه بان گران در تاریخ لالیگا محسوب میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.