پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: رقابت اینتر و میلان برای جذب هافبک بارسلونا

کد خبر : 90773  |  زمان ارسال : جمعه 7 تیر 1398
باشگاه تنها در صورت دریافت پیشنهاد مناسب آرتورو ویدال خود را به فروش می‌رساند.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو و به نقل از تریبونا، آرتورو ویدال هدف جدی دو تیم ایتالیایی اینتر و آث میلان محسوب می‌شود.

 

انتقال به اینتر می‌تواند برای ویدال خوشایند باشد چرا که او در زمان حضور در یوونتوس، روز های خوبی را زیر نظر آنتونیو کونته تجربه کرده است. از آن سو میلان قصد دارد شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد و هافبک شیلیایی می‌تواند کمک بسیاری به این تیم کند.

 

موندو همچنین مدعی شد که بارسا تنها در صورتی ویدال را «قابل انتقال» در نظر می‌گیرد که پیشنهاد بسیار خوبی برای او دریافت کند. این در حالی‌ست که تا به حال هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای هافبک شیلیایی از راه نرسیده است و باید دید چه تیمی حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر سران بلوگرانا خواهد بود.

 

 

ویدال که پیش‌تر از وفاداری خود به بارسلونا صحبت کرده است، در مصاحبه‌ای با اسپورت از پاسخ‌دادن به سوال مربوط به آنتونیو کونته خودداری کرد:

برای او آرزوی خوشبختی می‌کنم اما در حال حاضر تمرکز من روی تیم ملی‌ست.

 

اخیرا شایعات زیادی مبنی بر احتمال خروج آرتورو از بارسلونا وجود داشته چرا که او در فصل گذشته نتوانست جایگاه مطمئنی برای خود دست و پا کند و اکنون رقیب جدید و قدرتمندی به نام فرنکی دی‌یانگ را پیش روی خود می‌بیند. با این حال او اخیرا یک پیشنهاد نجومی از چین را رد کرده و به نظر می‌رسد که برای اثبات ارزش‌های خود در بارسلونا مصمم است.

 

ویدال که در حال حاضر به همراه تیم ملی شیلی در کوپا آمریکا حضور دارد، در آخرین بازی مرحله گروهی نتوانست خود را به بازی مقابل اروگوئه برساند تا نظاره‌گر شکست لا روخو و از دست رفتن صدرنشینی گروه باشد. البته آن‌ها امید خود را برای ادامه تورنمنت از دست نداده‌اند و در بامداد روز شنبه و در قالب مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2019 به مصاف کلمیبا خواهند رفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.