پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: برنامه های نقل وانتقالاتی بارسلونا برای این فصل

کد خبر : 90860  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 تیر 1398
نیمار در اولویت نیست.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو بارسلونا تاکنون سیلسن، آندره گومز، مارک کاردونا را به فروش رسانده و ازکیتا و فرمالن هم با اتمام قرارداد قرضی به تیم دیگر خواهند پیوست. موریو و بواتنگ هم به تیم های قبلی خود بازگشتند.

 

گریزمان، اولین خرید بارسلونا

بند فسخ قرارداد گریزمان امروز از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش پیدا کرد. باشگاه امیدوار است که این مهاجم فرانسوی را تا ده روز دیگر به ترکیب خود اضافه کند. میان بارسلونا و اتلتیکومادرید تماس های موفقی رد و بدل شده و هردو باشگاه با این انتقال موافقت خواهند کرد. اتلتیکومادرید هم با خرید ژائو فلیکس به پول فروش آنتوان گریزمان نیاز دارد.

 

سمدو، غیر قابل فروش

اتلتیکومادرید به جذب این مدافع پرتغالی علاقه مند بود. خود سمدو هم از طریق ایجنتش خورخه مندس به باشگاه خبرداده بود که به دلایل بازی های کم در فصلی که گذشت ناراحت است ومیخواهد بیشتر توسط والورده به بازی گرفته شود. جواب باشگاه هم به ایجنت این بازیکن این بود که این بازیکن غیرقابل فروش است.

 

جذب بازیکنی در دفاع چپ برای رقابت با جوردی آلبا

فصل قبل جوردی آلبا تنها بازیکنی در ترکیب بارسلونا بود که جایگزینی نداشت. بارسلونا خواهان جذب بازیکنی مهم و درجه یک نیست، آنان خواهان جذب یک بازیکن هستند که در مواقع استراحت آلبا جای او به بازی گرفته شود. یکی از گزینه ها مدافع 33 ساله اتلتیکومادرید است که با فرارسیدن جولای بازیکن آزاد محسوب میشود.

 

تودیبو در بارسلونا خواهد ماند

او هفته قبل از سلتاویگو پیشنهاد داشت که توسط باشگاه رد شد. او در فصل پیشرو همراه اومتیتی، لنگلت و پیکه یکی از چهار مدافع بارسلونا برای فصل پیشرو خواهد بود. با منتفی شدن انتقال دلیخت به بارسلونا و همچنین رضایت کامل والورده از این بازیکن او یکی از ستون های خط دفاعی بارسلونا خواهد بود.

 

نیمار، او در اولویت نیست

گزینه خرید نیمار یک اولویت نیست و باشگاه به گریزمان به عنوان یک گزینه قطعی نگاه میکند. این بازیکن خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده است و همچنین پاریس را راضی کرده که با بارسلونا بر سر میز مذاکره بنشیند. اگر همه موارد درست پیش برود میتوانیم او را بار دیگر به عناون بازیکن بارسلونا در تیم ببینیم.

 

فروشی ها دیگر

خروجی های بعدی بارسلونا رافینیا، کوکوریا و سرخی پالنسیا خواهند بود. بازیکنان دیگر نظیر مالکوم، کوتینیو و حتی دمبله میتوانند وارد قرارداد نیمار شوند و قیمت این انتقال را پایین بیاورند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.