پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: بارسلونایی که در نقل و انتقالات عملکرد بهتری دارد

کد خبر : 90880  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 تیر 1398
بارسلونا عملکرد بهتری در نقل و انتقالات داشته است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو بارسلونا دیروز فصل نقل و انتقالاتی خودش را آغاز کرد و توانست با فروش هایش حساب مالی خود را به تعادل برساند. بارسلونا با شیوه جدید خود در فروش بازیکنان میتواند سود بیشتری کسب کند و بازیکنان بیشتری را به فروش برساند. آنها در یک سال گذشته توانستند 222.65 میلیون یورو فروش داشته باشند.

 

این تعادل مالیاتی و سود بزرگی که باشگه با فروش هایش کسب کرده سبب شده در فصل جدید نقل و انتقالاتی بتواند خریدهای بزرگی انجام دهد. باشگاه تا الان موفق به خرید دی یانگ با قیمت 11+75 و نتو با قیمت 9+26 شده است و آنتوان گریزمان هم انتقالش طی چند روز آینده رسمی خواهد شد. همچنین احتمال بازگشت نیمار و یک مدافع چپ برای رقابت با آلبا وجود دارد.

 

باشگاه با خرید ها و فروش های اخیرش توانسته سودهای خوبی کسب کند. یری مینا مدافع کلمبیایی با 11.8 میلیون یورو راهی بارسلونا شد ولی تنها شش ماه بعد با مبلغ 30.25 میلیون یورو به اورتون فروخته شد. هافبک پرتعالی با مبلغ 37 میلیون یورو جذب شد ولی با مبلغ 25 میلیون یورو + متغیرات به اورتون فروخته شد.

 

دنیس سوارز با مبلغ 8.5 میلیون یورو راهی بارسلونا شد(5 میلیون یورو برای خرید دنیس سوارز از منچسترسیتی و 3.5 میلیون یورو برای بازخرید وی از ویارئال) اما پنج سال بعد با مبلغ 3.1+12.9 به سلتا فروخته شد. سنگربان هلندی بارسلونا با مبلغ 15 میلویون یورو به بارسلونا پیوست ولی با مبلغ 39 میلیون یورو به والنسیا فروخته شد.

 

حتی فروش پائولینیو هم برای بارسلونا سودمند بود. او با مبلغ 40 میلیون یورو از گوانگژو راهی بارسلونا شده بود ولی با مبلغ 47.5 میلیون یورو فروخته شد. به این انتقال ها میتوان به فروش چند بازیکن دیگر از جمله آلکاسر، کاردونا و آرناییز، الکس ویدال، مارلون و منیر هم اشاره کرد که همگی سودمند بودند

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.