پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: بارسلونا فروش اومتیتی را در نظر می‌گیرد

کد خبر : 90899  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 تیر 1398
برچسب 50 میلیون یورویی بلوگرانا روی مدافع فرانسوی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، ساموئل اومتیتی حضور خود در بارسلونا را با ورود به ترکیب فیکس آغاز کرد و در دو فصل اول مهره‌ای کلیدی در ترکیب این تیم محسوب می‌شد، اما در فصل گذشته شرایط او به کلی تغییر کرد.

 

مصدومیت زانو ساموئل را برای مدت زیادی دور از میدان نگه داشت و عدم قبول توصیه باشگاه مبنی بر جراحی، باعث شد مشکلات متعددی برای او ایجاد شده و در طول فصل تنها 15 بار به میدان برود. حتی زمانی که مدافع فرانسوی مراحل درمان خود را به اتمام رساند، نتوانست عملکرد سابق خود را ارائه دهد تا با نیمکت‌‌نشین کلمنت لنگله‌ای شود که در اولین فصل خود بسیار درخشان ظاهر شده بود.

 

 

اولین مشکل بارسلونا و اومتیتی به تابستان 2018 بر می‌گردد؛ زمانی که باشگاه و بازیکن به توافق برای تمدید قرارداد دست نیافته بودند اما مدافع 25 ساله با نشان‌دادن پیشنهاد باشگاه‌های دیگر مدیران را تحت فشار قرار داد تا درخواست‌های او را برآورده کنند.

 

انتظار نمی‌رود که اومتیتی با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو به فروش برسد و یوونتوس و منچستریونایتد به او ابراز علاقه کرده‌اند. البته هیکدام از این دو باشگاه علاقه خود را با ارائه پیشنهاد جدی پیگیری نکرده‌اند و مشخص نیست که به به صورت مجدد برای جذب او اقدام می‌کنند یا خیر.

 

 

گزارشات حاکی از آن است که ساموئل از شرایط فعلی خود در نیوکمپ راضی‌ست و امیدوار است که بتواند به بهترین فرم خود بازگردد، اما باشگاه چنین عقیده‌ای ندارد و با توجه به افت فاحش او پیشنهادات مناسب را بررسی خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.