پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آژاکس و رد پیشنهاد یوونتوس برای دلیخت؛ شایعات مدافع جوان تمامی ندارد! ( +نظرسنجی )

کد خبر : 90948  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 تیر 1398
قهرمان اردویسیه برای فروش ستاره خود 75 میلیون یورو می‌خواهد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش تریبونا، در حال حاضر بارسلونا درگیر پروسه‌های نقل و انتقالاتی متعددی‌ست و جذب همزمان نیمار جونیور و آنتوان گریزمان در دستور ککار قرار گرفته‌است.

 

همچنین پیش‌تر این تیم رقابت بر سر جذب دلیخت را به یوونتوس واگذار کرد و طبق ادعای رسانه‌‌های ایتالیایی، مدافع 19 ساله با یوونتوس به توافق شخصی دست یافت.

 

با این حال اکنون جانلوکا دی‌مارتزیو مدعی‌شده که اولین پیشنهاد یوونتوس برای دلیخت معادل 10+55 میلیون یورو بوده که مورد قبول آژاکس قرار نگرفته و تیم هلندی مبلغ 75 میلیون یورو برای فروش ماتیاس طلب کرده‌است؛ مبلغی که بارسلونا مشکلی با پرداخت دقیق آن ندارد. 

 

یوونتوس که موفق شده بود که با ارائه پیشنهاد حقوق سالانه 4+8 میلیون یورویی دلیخت را برای انتقال به تورین قانع کند، اکنون امیدوار است که مدافع هلندی بتواند با ایجاد فشار روی آژاکس، مدیران این تیم را برای خروج قانع کند؛ اتفاقی که مشخص نیست در صورت وقوع کارساز خواهد بود یا خیر.

 

به نظر شما با توجه به اینکه یوونتوس حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی آژاکس برای ماتیاس دلیخت نشده است، آیا بارسلونا باید به صورت مجدد برای جذب او اقدام کند؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.