پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: نیمار در برنامه های نقل و انتقالاتی رئال مادرید نیست

کد خبر : 91019  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 تیر 1398
رئال مادرید او را نمیخواهد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو رئال مادرید در حال حاضر بخش هجومی تیم خود را تکمیل کرده و به باشگاه فرانسوی اطلاع داده که نیمار را نمیخواهد.

 

نیمار میخواهد از پاریس جدا شود و باشگاه PSG هم خواهان فروش نیمار است. PSG چندین بار به رئال مادرید پیشنهاد داده بود که نیمار را از آنها خریداری کند ولی کهکشانی ها با وجود خرید رودریگو و ادن هازاد نمیخواهند یک مهاجم  دیگر را به ترکیب خود اضافه کنند. آنها این بازیکن را به رئال پیشنهاد دادند تا از احتمال بازگشت نیمار به نیوکمپ جلوگیری کنند.

 

اما نیمار هنوز نا امید نیست. او میخواهد باردیگر به نیوکمپ برگردد و با مسی بازی کند. پس از دو سال بازی در PSG و ناکامی در پروژه ی این باشگاه او دیگر نمیخواهد به آنجا بازی کند، همچنین روابط او با ناصرالخلیفی در چند هفته اخیر بسیار خراب شده است.

 

اما از سوی دیگر روابط باشگاه فرانسوی و با رئال مادرید خوب و دوستانه بوده است. رئال مادرید هم این انتقال را غیرممکن میداند و میخواهد روی وینیسیوس جونیور حساب باز کند و در فصل آینده به او بازی بدهد. آنها همچنین با جذب رودریگو و ادن هازاد دو سمت چپ و راست خط حمله خود را تقویت کرده اند و نمیخواهند بازیکن سابق بارسلونا را به خدمت بگیرند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.