پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شباهت یک داستان: یوهان کرویف هم مانند نیمار به رئال مادرید پیشنهاد شده بود!

کد خبر : 91021  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 تیر 1398
یوهان کرویف هم نزدیک بود به رئال مادرید برود!

اختصاصی بارسانیوز- 46 سال قبل یوهان کرویف به اصرار باشگاه آژاکس آمستردام نزدیک به انتقال به رئال مادرید بود که ناگهان همه چیز عوض شد.

 

مدتی قبل منابع خبری مدعی شدند که باشگاه فرانسوی دو بار نیمار را به رئال مادرید پیشنهاد کرده است تا مانع انتقال این بازیکن به بارسلونا شود، این داستان بسیار شبیه به داستان انتقال کرویف به بارسلونا است. علاوه بر رقابت آشکار بارسلونا و رئال مادرید رقابت های جدیدی بین چند باشگاه اروپایی شکل گرفته است و همچنین برخی رقابت ها قبلا بوده که الان تبدیل به دوستی شده است.

 

باشگاه آژاکس آمستردام که امروزه روابط خوبی با بارسلونا دارد در گذشته با این باشگاه به مشکلاتی برخورده بود. در سال 1973 باشگاه آژاکس سه بار به رئال مادرید پیشنهاد جذب یوهان کرویف ستاره 26 ساله خود را میدهد ولی این مهم انجام نشد و او در نهایت به بارسلونا پیوست.

 

در آن سالها علی رغم رقابتی که در بازی های اروپایی بین آژاکس و رئال مادرید بود اما این دو باشگاه روابط خوبی با یکدیگر داشتند و آژاکس سه بار به رئال مادرید پیشنهاد جذب کرویف را داده بود. حتی در آن زمان آژاکس قصد داشت امضای قرارداد بین کرویف و بارسلونا را تحریم کند که در نهایت این مهم انجام نشد.

 

او به باشگاه آژاکس اطلاع داده بود یا به بارسلونا خواهد رفت یا کفش هایش را خواهد آویخت. اما دو باشگاه آژاکس و رئال مادرید بر سر مبلغ این انتقال با یکدیگر توافق نداشتند و هنگامی هم که رئال مادرید قصد داشت مبلغ پیشنهادی را بالاتر ببرد بارسلونا قبل تر از آن با پیشنهادی 100 میلیون پسویی( 600 هزار یوروی فعلی) انتقال را تمام کرده بود.

 

ولی 46 سال بعد یعنی امسال روابط حسنه ای بین بارسلونا و آژاکس برقرار شده است. ولی PSG یک دشمنی آشکار با بارسلونا دارد و مانند مدیر باشگاه آژاکس در سال 1973 نیمار را دوبار به رئال پیشنهاد کرد که رئال آن را نپذیرفت. انتخاب نیمار هم مانند یوهان کرویف در آن زمان بارسلونا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.