پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: والورده میخواهد روبرتو را به خط هافبک برگرداند

کد خبر : 91026  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 تیر 1398
روبرتو به خط هافبک بازخواهد گشت.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو والورده قصد دارد از سمدو واگوئه به عنوان دفاع راست استفاده کند، همچنین احتمال جذب فیلیپه لوئیز به صورت رایگان نیز وجود دارد.

 

انتخاب والورده برای پست مدافع راست نلسون سمدو و موسی واگوئه است. ستاره پرتغالی بارسلونا در نهایت در بارسلونا خواهد ماند و انتخاب اول سرمربی برای دفاع راست خواهد بود و دیگر در این پست با سرخی روبرتو رقابت نخواهد کرد. بارسلونا به تیم هایی که خواهان سمدو هستند اعلام کرده که این بازیکن غیرقابل فروش است و اگر تیمی او را میخواهد باید بند فسخ 100 میلیون یورویی وی را بپردازد.

 

همچنین والورده روی موسی واگوئه به عنوان مدافع راست دوم و ذخیره تیم حساب باز میکند. او در حال حاضر با سنگال در جام ملت های آفریقا است. او موفق شده بازی های خوبی در بارسلونا ب را نمایش دهد. او همچنین در اندک بازی های خود در تیم اصلی هم موفق عمل کرده و نظر والورده را به خود جذب کرده است.

 

باشگاه بارسلونا برنامه دارد تا سرخی روبرتو را به پست اصلی خود برگرداند. پست اصلی این بازیکن هافبک است ولی با بازی های خوبی که به عنوان یک مدافع راست انجام داده بود موفق شده در یک بازه زمانی مدافع راست بارسلونا شود.

 

همچنین بارسلونا برای پست دفاع چپ روی فیلیپه لوئیز حساب باز میکند. او فصلی خوب را در اتلتیکو سپری کرد و در بازی هایی که انجام داده موفق شده عملکرد خوبی را نمایش دهد. همچنین فیلیپه لوییز با تجربه و کیفیتی که دارد انتقالش به بارسلونا رایگان خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.