پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ابراز علاقه مجدد رئال مادرید به نیمار

کد خبر : 91113  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 تیر 1398
امیدواری سران بلوگرانا به انتخاب ستاره برزیلی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، فلورنتینو پرز به صورت مجدد به رقابت جذب نیمار وارد شده و قصد دارد هدف چندین ساله‌ی خود را محقق کند.

 

با این حال ستاره برزیلی همچنان هدف بارسلوناست و سران این باشگاه امیدوارند که علیرغم پیچیدگی انتقال، تمایل شخصی نیمار راه ورود او به نیوکمپ را هموار کند.

 

پرز که از سال 2011 به دنبال نیمار بوده، در دو مقطع در سال‌های 2013 و 2017 موفق به جذب او نشده و اکنون مانند جوزپ ماریا بارتومئو، همواره علاقه خود را از رسانه‌ها پنهان کرده است.

 

 

علیرغم تمایل نیمار مبنی بر بازگشت به نیوکمپ، پرز به خوبی می‌داند که پی‌اس‌جی ترجیح می‌دهد او را به رئال مادرید واگذار کند و قصد دارد از این برتری نهایت استفاده را ببرد.

 

پس از فصل فاجعه‌بار لوس بلانکوس، رئیس این باشگاه بازگشت زیدان و خرید نیمار را دو هدف اصلی خود قرار داده که تا به حال موفق به انجام مورد اول شده است اما بعید به نظر می‌رسد که در مورد دوم بتواند به ستاره برزیلی به توافق شخصی دست یابد. (بر خلاف بارسلونا)

 

با توجه به عملکرد و سطح بازی بالای تیمار، پرز احساس می‌کند که او نسبت به ادن هازارد برند و جایگزین بهتری برای کریستیانو رونالدو خواهد بود؛ بازیکنی که با گذشت دقیقا یک سال از خروج او، همچنان کسی نتوانسته جایش را در ترکیب رئال مادرید پر کند.

 

 

تاکتیک پرز این است که تا اواخر پنجره نقل و انتقالات صبر کرده و ببیند مذاکرات بین بارسا و پی‌اس‌جی چگونه پیش خواهد رفت. او برای امیدواری به خرید نیمار دو دلیلی دارد؛ اول اینکه بر خلاف بارسلونا نیازی به جای‌دادن بازیکن در معامله ندارد، و دوم اینکه ناصر الخلیفی هنوز بارسا را به خاطر اقدام برای خرید بازیکنان کلیدی پاریس از جمله تیاگو سیلوا، مارکینیوش، وراتی و رابیو و همچنین باخت 6-1 در لیگ قهرمانان اروپا نبخشیده است.

 

اما کهکشانی‌ها برای انحام این انتقال ملزم به کسب رضایت نیمار هستند؛ کسی که در حال حاضر فقط به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند. از این رو پرز پیشنهاد مالی بهتری ارائه کرده و همه چیز را در اختیار ستاره 27 ساله قرار خواهد داد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.