پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: لیورپول شرایط جذب کوتینیو را بررسی میکند

کد خبر : 91143  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 تیر 1398
احتمال خروج او از بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو بارسلونا به ایجنت کوتینیو خبرداده که این بازیکن غیرقابل فروش است ولی کوتینیو دوست دارد بارسلونا را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد.

 

کوتینیو آینده نامشخصی در بارسلونا دارد. بعد از درخشش و قهرمانی در رقابت های کوپا آمریکا این هافبک برزیلی تصمیم گرته است که بارسلونا را ترک کند ولی او هنوز نمیداند که این مسئله در نهایت به کجا ختم خواهد شد. باشگاه بارسلونا او را غیرقابل فروش اعلام میکند ولی خود بازیکن دوست دارد از بارسلونا جدا شود.

 

اگرچه بارسلونا برنامه دارد تا از کوتینیو به عنوان یک مهره ارزشمند برای انتقال نیمار استفاده کند، نیماری که میخواهد از پاریس سنت ژرمن جدا شود و با ناصرالخلیفی روابط تیره و تاری دارد و میخواهد باردیگر به خانه خود یعنی بارسلونا برگردد.

 

اولویت کوتینیو این است که باردیگر در لیگ جزیره انگلیس بازی کند. او به منچستریونایتد نخواهد رفت چون آنها در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور ندارند، به چلسی هم منتقل نخواهد شد چو آنها از فعالیت های نقل و انتقالاتی محروم هستند. احتمال بازگشت دوباره او به لیورپول وجود دارد.

 

قضیه انتقال کوتینیو بسیار شبیه به قضیه انتقال نیمار است. بارسلونا نمیخواهد برای نیمار همان مبلغی که برای نیمار در سال 2017 دریافت کرد  یعنی 22 میلیون یورو را به پاریس بپردازد، از طرفی لیورپول هم حاضر نیست برای کوتینیو 120 میلیون یورو یعنی همان مبلغی که برای این بازیکن از بارسلونا دریافت کرد بپردازد.

 

گریزمان و نیمار

 

اگر گریزمان و نیمار هردو در این تابستان به بارسلونا بیایند دیگر جایی برای کوتینیو نخواهد بود. کوتینیو از بازیکنانی است که بارسلونا از فروش او میتواند مبلغ مناسبی دریافت کند و تراز خرید و فروش خود را به تعادل برساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.