پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: معارفه گریزمان بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد

کد خبر : 91153  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 تیر 1398
به علت بازسازی چمن نیوکمپ

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، مراحل نهایی انتقال آنتوان گریزمان در حال انجام است و مبلغ فسخ 120 میلیون یورویی او به زودی پرداخت خواهد شد.

 

هیچکدام از مسئولین یا هواداران باشگاه مستند بحث برانگیز ستاره فرانسوی در سال گذشته را فراموش نکرده‌اند و قرار نیست که او یکی از محبوب‌ترین ورودی‌های تاریخ بارسا باشد. با این حال اکنون فرصتی برای هواداران وجود ندارد که گریزمان را به خاطر اتفاقات سال گذشته سرزنش کنند چرا که به خاطر عملیات تعویض چمن نیوکمپ، معارفه او بدون هوادار برگزار خواهد شد.

 

در حالی که فرنکی دی‌یانگ در هفته گذشته با حضور 20000 هوادار معرفی شده بود، معارفه نتو چنین شرایطی را نداشت و احتمالا تا زمان برگزاری جام خوان گمپر که عملیات تعویض چمن به پایان می‌رسد، هواداران نمی‌توانند در نیوکمپ حضور پیدا کنند.

 

پیش‌تر برخی بازیکنان در ورزشگاه Mini Estadi معارفه شده بودند اما این ورزشگاه در حال حاضر خالی نیست و مراسم دیگری در آن برگزار می‌شود.

 

با این تفاسیر هواداران بلوگرانا باید برای ملاقات با گریزمان تا 13 مرداد صبر کنند و مدیران این تیم 3 هفته برای پاکسازی تصویر قبلی مهاجم 28 ساله، فرصت خواهند داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.