پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: پاریس از استراتژی بارسلونا برای خرید نیمار عصبانی است

کد خبر : 91157  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 تیر 1398
احتمال بازگشت نیمار به نیوکمپ وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت پاریس سنت ژرمن از دست بارسلونا ناراحت است چون هنوز برای نیمار به باشگاه پاریسی پیشنهادی ارائه نکرده اند.PSG منتظر است تا باشگاه کاتالانی برای خرید نیمار پیشنهاد ارائه کند.

 

اگرچه رئیس باشگاه بارسلونا یعنی بارتومئو معتقد است بهترین راه و استراتژی در این موقعیت صبر کردن است. بارتومئو معتقد است این که نیمار میخواهد PSG را ترک کند مشکل آن باشگاه است. راهکار باشگاه بارسلونا این است که صبر کند تا جایی که PSG مجبور شود قیمت نیمار را پایین بیاورد.

 

همانطور که به یاد داریم نیمار دوشنبه 8 جولای به تمرینات تیم پاریسی اضافه نشد و پاریس هم در شبکه های اجتماعی بیانیه ای منتشر کرد مبنی بر این که با این بازیکن متخلف برخورد خواهد کرد. بیانیه باشگاه این بود:

در تاریخ 8 جولای نیمار جونیور موظف بود که به تمرنات تیم خود برگردد. او باید در زمان و ساعت مشخص در تمرینات تیم حضور می یافت. این اقدام وی بدون اطلاع باشگاه انجام شده و با او برخورد خواهد شد.

 

این هشدار پاریس سنت ژرمن در حالی انجام شد که نیمار در برزیل در حال تفریح و خوش گذرانی بود و به این هشدار توجهی نشان نداد.

 

 

در حال حاضر بارسلونا قصد ندارد برای بازگشت نیمار فقط پول خرج کند و آنها قصد دارند بازیکنی را وارد این قرارداد بکندد. در حال حاضر پول+ کوتینیو پیشنهاد موردعلاقه بارسلونا برای نیمار است.

 

بارتومئو گفته بود که میداند نیمار میخواهد تیم پاریسی را ترک کند ولی باشگاه برای او مذاکره نمیکند. اگرچه لئورناردو مدیر ورزش جدید PSG مدتی قبل گفته بود که اگر پیشنهادی مناسب برای جذب نیمار ارائه شود آنها برای او مذاکره خواهند کرد. همچنین لئوناردو تایید کرده بود که بارسلونا برای نیمار تماس هایی برقرار کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.