پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: والدز قصد دارد سرمربی تیم پایه های بارسلونا شود

کد خبر : 91159  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 تیر 1398
او سرمربی تیم پایه های بارسلونا خواهد شد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش مارکا ویکتور والدز به عنوان سرمربی تیم پایه های بارسلونا به باشگاه بازخواهد گشت. او سرمربی تیم زیر 18 یا زیر 19 ساله های بارسلونا خواهد شد.

 

مدتی قبل بارتومئو شایعات بازگشت والدز به بارسلونا به عنوان سرمربی در بارسلونا ب یا یکی از تیم پایه های را تایید کرده بود و گفت:

من با ویکتور والدس صحبت کرده ام . ما خوشحال میشویم که او را به خانه بازگردانیم و در روزهای آینده مشخص میشود پیشنهاد چه موقعیتی را به او خواهیم داد . من او را که سال موفقیت آمیزی داشته دنبال کردم و او به عنوان مربی خیلی خوب کار کرده است .

 

والدز به تازگی مدرک حرفه ای مربیگری خود را از یوفا دریافت کرده است. دوستان او ژاوی و ژاوی آلونسو هم به تازگی مدارک مربیگری خود را دریافت کرده اند. او فصل قبل هدایت تیم زیر 19 ساله های موراتالاز را بر عهده داشت که موفق شد نتایج درخشانی با آن تیم کسب کند.

 

تیم نونهالان بارسلونا مدتی قبل موفق شد با نتیجه 6-1 رئال مادرید را شکست بدهد و قهرمان لالیگا پرومیسس شود. به نظر میرسد ویکتور والدز یک مربی قابل اعتماد است و میخواهد بازی در پست های مختلف را با این بازیکنان جوان را کار کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.