پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گریزمان: «حضور در بارسلونا یک چالش جدید است که برای آن آماده‌ام. »

کد خبر : 91235  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 تیر 1398
اولین کنفرانس خبری گریزمان در بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - آنتوان گریزمان که در روز گذشته با قراردادی 5 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بارسلونا پیوسته است، پس از معارفه بدون هوادار در نیوکمپ در اولین کنفرانس خبری خود شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

آغاز صحبت‌ها:

از حضور در اینجا بسیار هیجان زده هستم.متشکرم از عوامل باشگاه اتلتیکو که کمک کردند تا من در جایگاه فعلی باشم، و همچنین مدیران ورزشی بارسلونا که من فرصتی دوباره دادند. برای اتفاقات پیش رو آماده‌ام.

 

جذاب‌ترین نکته حضور در بارسلونا:

چالش جدیدی‌ است. من همیشه تلاش می‌کنم که برای بهبود خود در موقعیت‌های سخت‌تر قرار بگیرم. می‌خواهم برنده لالیگا، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ شوم.

 

 از سال گذشته چه چیزی تغییر کرده است:

در سال گذشته به بارسا ملحق نشدم چرا که باید به همراه خانواده سفر می‌کردم، دختر من در مدرسه بود و همسرم در آنجا خوشحال بود. فکر می‌کنم که سال گذشته زمان مناسبی برای ترک اتلتیکو نبود و آمادگی آن را نداشتم.

 

واکنش اتلتیکو:

ترک یک مکان همیشه سخت است؛ جایی که شما احساس راحتی می‌کنید و خانواده و دوستان شما در آن حضور دارند. به اتلتیکو احترام می‌گذارم و این تیم را تحسین می‌کنم.

 

مستند جنجالی:

در طول زندگی خود چند کار ناشایست کم‌‌تعداد اما مهم انجام دادم. اگر برای هر چیزی باید معذرت‌خواهی کنم، این کار را در زمین انجام خواهد داد. در آن مقطع می‌خواستم این کار را انجام داده و چیزی که دیده نمی‌شود را نشان دهم. در نهایت ما با هم هستیم و من واقعا می‌خواهم این پیراهن را به تن کنم. اگر کاری انجام داده‌ام که باید به خاطر آن معذرت‌خواهی کنم، این کار را در زمین انجام خواهم داد؛ جایی که در آن بهتر صحبت می‌کنم.

 

مسی:

چیزی که مرا خوشحال می‌کند بازی در کنار مسی‌ست که بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

 

احتمال خروج کوتینیو:

تمام بازیکنان حضار در ترکیب بارسا مهم هستند و ما می‌خواهیم که بهترین بازیکنان را در باشگاه داشته و با یکدیگر رقابت کنیم. در طول پنجره نقل و انتقالاتی ایجنت‌ها روی بازیکنان فشار اعمال می‌کنند اما همه ما می‌دانیم که توانایی کوتینیو چقدر است و باشگاه و مربی چه دیدی نسبت به او دارند.

 

عصبانیت مسی و سوارز:

شاید آن‌ها از من ناراحت باشند اما فکر می‌کنم می‌توانم با پاس گل این مشکل را برطرف کنم.

 

برزیلی‌‌های بارسلونا:

کوتینیو بازیکن خاصی است، آرتور دید خوبی دارد و مالکوم می‌تواند از کناره‌ها به تیم‌های مقابل آسیب برساند. همهآن‌ها بازیکنان خوبی هستند.

 

پیشبینی وضعیت فعلی:

هیچگاه دوران حرفه‌ای فعلی خود را تصور نکرده بودم و آدمی نیستم که به آینده دور نگاه کند. از لحظه فعلی لذت می‌برم و بازی در کنار بازیکنانی با این حجم از استعداد برای من یک رویا بوده است. سال‌های بسیاری در رئال سوسیداد به میدان رفتم، سپس سطح بازی خود را در اتلتیکو ارتقا دادم و اکنون می‌توانم برنده چیزهای زیادی شوم.

 

خوشامدگویی بازیکنان فرانسوی:

انتظار آن را داشتم چرا که دوستان من هستند. به خوبی با آن‌ها صمیمی می‌شوم و مشتاق آغاز تمرین با یکدیگر هستم.

 

نجوه وقوع انتقال:

من فکر می‌کنم که بسیار اضطراب‌آور بود اما اطرافیان من مخالف آن هستند.

 

شماره پیراهن:

شماره هفت در اختیار بازیکن دیگری بود. با نگاه‌ به شماره‌های باقی‌مانده و رای گیری در خانواده، عدد دیگری را انتخاب کردیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.