پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماریو بارتومئو : با آنتوان گریزمان یک قدم جلو تر هستیم ! جذب نیمار ؟

کد خبر : 91238  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 تیر 1398
زمان مناسبی برای صحبت در مورد نیمار نیست

اختصاصی بارسا نیوز - گریزمان توانایی بالایی دارد.

 

طبق گزارش اسپورت ، امروز مراسم معارفه گریزمان انجام شد و از فردا کارش با تیم جدید و در کنار بازیکنان جدید استارت میخورد. بارسلونا با فعال کردن بند آزاد سازی 120 میلیون یورویی موفق شد گریزمان را جذب کند البته این روز ها بحث بازگشت نیمار نیز بسیار داغ شده است.

 

گریزمان :

به خاطر انگیزه و توانایی های بالایی که با حضورش یک قدم جلو هستیم. باید بگم که مدت طولانی است که به گریزمان علاقه داشتیم اما جذب چنین بازیکنانی اصلا ساده نیست اما حالا او را در کنار خودمان داریم. از گریزمان بابت گرفتن این تصمیم تشکر میکنم.

 

نظر والورده در مورد گریزمان :

والورده از قبل نظر مثبت خود را در مورد جذب گریزمان به ما داده بود و به نظرم او بازیکنی است که ارنستو والورده بهش علاقه زیادی دارد.

 

جذب بازیکنان بیشتر :

تابستان طولانی خواهد بود.

 

نیمار :

اون امروز اینجا نیست. ما برای مراسم معارفه گریزمان اینجا هستیم تا ورود این ستاره را جشن بگیریم. در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت در مورد نیمار نیست. امروز معارفه یکی از بهترین های جهان بوده و تنها در مورد او صحبت میکنیم.

 

شکایت اتلتیکو مادرید :

هیچ دلیلی نداشته قبل از 1 جولای با آنتوان توافق کرده باشیم. شکایت آن ها را درست نمیبینم اما مشکلی با کار هایشان ندارم و میتوانند از حق خود دفاع کنند. ما در آخر ماه می با آنتوان تماس ها را بر قرار کردیم.

 

ترکیب تیم :

همیشه دوست دارم بهترین های جهان را در ترکیب تیم داشته باشیم. تا به اینجا 5 امضا گران قیمت تاریخ باشگاه را انجام دایدم که این نشان میدهد همیشه به دنبال بهترین ها هستیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.