پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو توضیح داد : چرا تاکتیک بارتومئو برای خرید دلیخت جواب نداد ؟

کد خبر : 91247  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 تیر 1398
ماتیاس دلیخت و ایجنت او هیچ شانسی به بارسلونا ندادند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , درحالی که بارسلونا علاقه مند به خرید ماتیاس دلیخت بود و قبلا توافقی با آژاکس انجام داده بود اما با این حال بارسلونا هیچ شانسی برای امضای قرارداد با این مدافع جوان ندارد زیرا دلیخت با یوونتوس به توافق شخصی رسیده است و باشگاه ایتالیایی نیز مبلغ ۷۰ میلیون یورو به آژاکس پرداخت خواهد کرد .

 

این به معنای تلاش نکردن بارسلونا نیست زیرا مدیران بارسلونا برای خرید دلیخت اقداماتی انجام دادند اما در نهایت این بازیکن روز دوشنبه در تست های پزشکی یوونتوس شرکت خواهد کرد .

 

جوزپ ماریا بارتومئو رپیس بارسلونا مانند پرونده انتقال دی یونگ قصد داشت تا با مینو رایولا ایجنت این بازیکن مذاکره کند اما رایولا اجازه هیچگونه ملاقاتی را نداد .

 

طبق گزارش موندو , بارتومئو آماده بود تا به آمستردام سفر کند و شخصا دلیخت را برای انتقال راضی کند - مانند کاری که برای انتقال فرنکی دی یونگ انجام داد - با این حال رایولا به بارسلونا گفت که او و دلیخت حاضر به ملاقات با بارسلونا نیستند مگر اینکه بارسلونا پیشنهادی مشابه یوونتوس ارائه دهد .

 

بنابراین مانع اصلی در عدم توافق بارسلونا برای دلیخت دستمزد بازیکن بوده است .

 

لازم به یادآوری است که بارسلونا در ماه آوریل برای دلیخت به یک توافق رسید اما پس از لیگ قهرمانان شرایط بازیکن تغییر کرد و خواسته شخصی دلیخت نیز افزایش یافت .

 

آنطور که موندو گفته شرایط قرارداد دلیخت با یوونتوس به این صورت است :

قراردادی ۵ ساله با دستمزد سالانه ۱۲ میلیون یورو در سال ( + امکان افزایش مبلغ ۸ میلیون یورو به عنوان پاداش  ) . همچنین رایولا بر قرارگیری بند خروج ۱۵۰ میلیون یورویی نیز اصرار کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.