پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اکسپرس : کوتینیو آماده بازگشت به آنفیلد است !

کد خبر : 91265  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 تیر 1398
کوتینیو به خروج فکر میکند

اختصاصی بارسا نیوز - احتمال خروج فیلیپ کوتینیو بالا است.

 

طبق گزارش اکسپرس ، فیلیپ کوتینیو در فصلی که سپری شد در لباس بارسلونا خوب کار نکرد و حالا احتمال خروجش بالا است. او در لباس برزیل در رقابت های کوپا آمریکا نیز حتی در غیاب نیمار نیز ستاره اول تیم نبود و بازیکنانی چون آلیسون ، ژسوس و ملو نقش مهم تری در قهرمانی تیم داشتند. کادر مدیریت به برزیلی اعتماد دارد اما احتمال خروجش نیز وجود دارد.

 

بارسلونا بعد از جذب گریزمان حالا به نیمار نیز فکر میکند و در نظر دارد تا کوتینیو را وارد این معامله کند البته این شایعات با واکنش های ایجنت کوتینیو نیز مواجه شد و بارسلونا برای قوت قلب دادن به بازیکن برزیلی شماره 17 را به گریزمان داد تا نشان دهند باشگاه به او اعتماد کامل دارد.

 

حقیقت ماجرا این است که کوتنییو از زمانی که راهی بارسلونا شده با افت بسیار شدیدی مواجه شده و در طرف مقابل لیورپول تیم سابق او برای دو سال متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا میرسد و در دوره قبلی نیز با شکست دادن تاتنهام قهرمان شد. تعداد برزیلی های لیورپول بعد از ورود آلیسون و فابینیو بیشتر شده و او تمایل زیادی دارد تا بار دیگر راهی لیورپول شود.

 

شایعات نشان میدهد که لیورپول یک پیشنهاد قرضی با بند خرید برای جذب کوتینیو ارسال کرده  اما این پیشنهاد مورد توجه بارسلونا قرار نگرفته چرا که آن ها تنها پول میخواهند. وضعیت کوتینیو اصلا مشخص نیست و در حال حاضر نیز در حال سپری کردن تعطیلات خود است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.