پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: مسی و همراهانش در خط حمله بارسلونا

کد خبر : 91266  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 تیر 1398
فوق ستاره آرژانتینی در کنار بازیکنان باکیفیتی به میدان رفته است

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، از زمانی که مسی اولین بازی خود برای بارسا را انجام داد، همواره هم‌تیمی‌های سطح بالایی در کنار او به میدان رفته‌اند و موفقیت‌‌های فوق ستاره آرژانتینی عمدتا در هنگام بازی به همراه ستارگان دیگر در خط حمله پدید آمده است.

 

از رونالدینیو و اتوئو تا نیمار و سوارز؛ در ادامه چند نمونه از خطوط حمله مرگبار بلوگرانا در دوران مسی را بررسی می‌کنیم:

 

رونالدینیو - اتوئو - مسی:

مسی پس از انتقال به تیم اول در سمت راست خط حمله بارسا با حضور رونالدینیو در سمت چپ و ساموئل اتوئو در مرکز قرار گرفت و علیرغم اینکه همچنان در همه بازی‌ها به صورت فیکس به میدان نمی‌رفت، یکی از بازیکنان کلیدی تیم در راه کسب لالیگا و چمپیونزلیگ در فصل 2005/6 بود.

 

هانری - اتوئو - مسی:

خروج رونالدو سران بلوگرانا را مجاب کرد تا یک ستاره دیگر به نام تیری هانری را جایگزین او کنند و قهرمان جهان در سال 1998 مثلث ماندگاری به همراه اتوئو و مسی تشکیل داد که زیر نظر پپ گواردیولا، نقش بسیار مهمی در کسب شش گانه‌ی تاریخی در فصل 2008/09 ایفا کردند.

 

هانری (پدرو) - ابراهیموویچ - مسی:

در سال 2009 بارسلونا تصمیم گرفت زلاتان ابراهیموویچ را با پرداخت ساموئل اتوئو + 20 میلیون یورو از اینتر به خدمت بگیرد اما شخصیت ستاره سوئدی موجب سختی کار او در بلوگرانا شد، چرا که مسی بدون شک بهترین بازیکن جهان بود و زلاتان نمی‌توانست قبول کند که در خط حمله گزینه دوم باشد. همین موضوع باعث شد دوران حضور ایبرا در نیوکمپ تنها یک فصل به طول انجامیده و مهاجم سابق اینتر و یوونتوس در پایان فصل 2009/10 به ایتالیا بازگردد.

 

ویا - مسی - پدرو:

پس از خروج هانری و زلاتان، داوید ویا که به تازگی برنده جام جهانی شده بود، به خط حمله بارسا اضافه شد و گواردیولا تصمیم گرفت با بازی گرفتن از او و پدرو در دو جناح، لیونل مسی را به عنوان شماره نه کاذب به میدان بفرستد که سطح متفاوتی از فوق ستاره آرژانتینی را نشان داد. در نهایت بلوگرانا با نقش‌آفرینی مثلث جدید خود موفق شد در فصل 2010/11 به قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ دست یابد.

 

سانچز - مسی - پدرو:

سانچز که در سال 2011 از تیم اودینزه به باشگاه ملحق شد، امیدوار بود که بتواند در آزولگرانا به اوج پتانسیل خود دست یابد و تاثیرگذاری سریعی در ترکیب تیم داشته باشد، اما وینگر شیلیایی نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد تا پس از سه سال و کسب دو لالیگا، نیوکمپ را به مقصد آرسنال ترک کند.

 

نیمار - سوارز - مسی:

مسی در کنار نیمار و لوئیس سوارز مثلثی وحشتناک ایجاد کرد که در نهایت منجر به کسب سه گانه و چهارمین چمپیونزلیگ لئو در بارسلونا شد. MSN یکی از برترین خطوط حمله تاریخ بارسلونا بود که برای مدافعین هر حریفی غیر قابل مهار محسوب می‌شد.

 

سوارز - مسی:

پس از خروج نیمار به پاریس‌سنت‌ژرمن در تابستان 2017، علیرغم ادامه برتری بارسا در لالیگا، فشار بسیاری روی مسی اعمال می‌شد که در نهایت به دو سال پیاپی ناکامی در چمپیونزلیگ انجامید. از این رو سران بلوگرانا، آنتوان گریزمان را هدف اصلی خود قرار دادند تا پس از دو سال، مثلث خط حمله تیم متشکل از ستاره‌ها باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.