پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی احتمال پیوستن جونیور فیرپو به بارسلونا

کد خبر : 91275  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 تیر 1398
Sport360 احتمال وقوع این انتقال را 60 درصد پیش‌بینی کرده است

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش Sport360 و بنا به ادعای RAC1، بارسلونا به دنبال جذب جونیور فیرپو، مدافع جوان بتیس برای ایجاد رقابت با جوردی آلبا است و می‌تواند برای انجام این کار بند فسخ 40 میلیون یورویی او را پرداخت کند.

 

چرا این انتقال رخ می‌دهد؟

بارسلونا فصل گذشته را بدون مدافع چپ ذخیره سپری کرد و با توجه به عملکرد نه چندان خوب خوان میراندا، ارنستو والورده تصمیم گرفت در زمان نبود آلبا از سمدو در سمت چپ بازی بگیرد. موضوعی که باعث افت این مدافع باتجربه در مقاطع پایانی فصل به خصوص بازی با لیورپول شد و به مدیران بلوگرانا اثبات کرد که خرید مدافع چپ ذخیره امری ضروری‌ست.

فیرپو یک بازیکن اثبات‌شده است که می‌تواند هر تیم بزرگی را تقویت کند و از طرفی روابط بارسلونا و بتیس در وضعیت خوبی قرار دارد. گزارشات حاکی از آن است که بارسا برای خرید مدافع اسپانیایی تنها می‌تواند بند فسخ 40 میلیون یورویی او را پرداخت کند.

 

چرا این انتقال رخ نمی‌دهد؟

فیرپو کیفیت لازم برای حضور فیکس در ترکیب را دارد و این موضوع می‌تواند مانع انتقال او به بارسا شود؛ چرا که آلبا تا حداقل 2-3 سال دیگر دفاع چپ فیکس این تیم خواهد بود و جونیور نمی‌خواهد در مدتی طولانی انتخاب دوم باشد.

همچنین بارسلونا به تازگی آنتوان گریزمان را با مبلغ هنگفت 120 میلیون یورو خریداری کرده است و در صورتی که انتقال نیمار نیز به وقوع بپیوندد، ممکن است بودجه‌ای برای خرید فیرپو باقی نماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.